18 jul. 2011

Festas do Carmen 2011

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Esa rubia!
tengo una duda, es cosa mía
o la orquesta del 2º día era muy mala? se puede saber cuanto cobraron ?

Anónimo dijo...

A do primeiro tampouco tuvo duda. Con razon empezou a chover. Deberon de gastar o presupuesto en foguetes.

Anónimo dijo...

É muito melhor para dançar a chorar ... Senhor nos ajude

Verbenero Killer dijo...

Usar internet para hablar de que orquesta es mejor es como usar el Catholicon de Gutenberg para encender un fuego... en el que quemar niños.

Anónimo dijo...

Pareceume ver á alcaldesa no video da procesión.Aiii,non,perdoade.Pareceumo.

Anónimo dijo...

No hablamos de que orquesta es mejor si no de que estamos en crisis y endeudados y para gastar el dinero en esa pedazo mierda de música mejor poner discos y unos altavoces así ahorramos todos.

Anónimo dijo...

¿Ti cánto diches pa as festas? Trae tí da casa os discos de Camela e do Fary.

Legendario dijo...

Para escuchar Camela 24 horas al día, ya teníamos el Coto. Pero tuvieron que venir los fachas del pp, los falsos del psoe y los rajaos del bloque a joderlo.
Cristales a muerte y nos vemos en el infierno.

Anónimo dijo...

Seguramente más que tú, por eso me permito hablar de si valió la pena traer esa orquesta o no, para la próxima con el dinero que di para el carmen contrato yo un dúo o un señor como hicieron los de Fachal.. que por cierto mucho mejor que la orquesta penosa del 2º día. Que coño habláis del Coto ?

non todo se fai con cartos dijo...

Aguillóns, agora que pasaron as festas do Carme,recoméndoche que leas a páxina do PSOE de Cariño. E llo mandes leer a nosa alcaldesa. Ven a decir que sacando a débeda de corsán -corvián, o concello está saneado. Damoslle unhas recomendacións para asumir esa deuda sen ningún problema e sen recortar o que con tanta loita conseguiu o socialismo. UN Aula do Mar que tantos miles de euros e xestión costou non merece estar "atracado". Os nosos maiores queren ter as prestacións que viñan disfrutando o non os recortes que están padecendo.. En fin temos métodos que non son os que o BNG está aplicando.Oito anos compartidos co BNG puxeron a Cariño con presupostos equilibrados, con casi 500.000 euros nos bancos.

200.000euros de remanente de tesorería negativo dijo...

Oito anos puxeron a conta corriente do Sr. Armada Castro "equilibrada". Leemos no periódico que cobraba 53.000 euros brutos o ano, seguridade social aparte.Patético