12 jul. 2011

Festa das Angustias 2011

17 comentarios:

Anónimo dijo...

"Don" Paco se echo novio?

Anónimo dijo...

Para Angustias las que estamos pasando los vecinos con esta alcaldesa...

Anónimo dijo...

Que alcaldesa, la títere de Paco del metro ?

Pensativo dijo...

¿Después de nosecuantos años con Tallón y el monotándem Luisiño/Taroliño es ahora cuando pasais angustias?

Lo que pasa es que estais tan acostumbrados a que se os meen y se os caguen encima, que ya no reconoceis la lluvia como algo natural.

Esperad al menos un año para empezar a ponerla a caldo. Si es que lo merece.

Paletos.

Anónimo dijo...

Define paleto, anormal.

Anónimo dijo...

es facil de definir,una pista,paleto empieza por P.....

Anónimo dijo...

COMO NO SE PUEDE ESCRIBIR EN EL DE ABAJO QUE LO CAPARON,ESCRIBO AQUI A LOS ESPABILADOS QUE CREEN QUE SABEN MUCHO Y NO TIENEN NI IDEA DE LO QUE ESCRIBEN O SÍ Y PONEN MENTIRAS (CALUMNIA QUE ALGO QUEDARA...)
PRA EMPEZAR LISTILL@S,RIOLA NO ES FUNCIONARIO NI LO SERA Y NUNCA HA COBRADO SUELDO DEL AYUNTAMIENTO,RIOLA ES EMPRESA AUTONOMA QUE PASA MENSUALMENTE SU FACTURA AL CONCELLO,QUE DEBE SER RAZONABLE CUANDO TANTO ARMADA COMO TALLON HAN MANTENIDO EL SERVICIO TODOS ESTES AÑOS,Y ES FACIL,CUANDO GOBIERNEN LOS TUYOS,CON DECIRLE QUE NO CUENTAN CON EL YA ESTA,SE PUEDE PRESCINDIR DE EL DE UN DÍA PARA OTRO,LE ECHAIS CEMEN,TO A LOS JARDINES Y FIN DEL PROBLEMA,SI LA BASURA Y EL AGUA ESTUVIERAN DEL MISMO MODO,SERIA MAS RENTABLE PARA EL AYUNTAMIENTO...EN CUANTO AL ARTAL "LISTILLO" ,70000 E AL AÑO ES UNA AUTENTICA SALVAJADA PARA UN AYUNTAMIENTO DE 4000 HABITANTES,DIVIDE ESE DINERO ENTRE LAS SALIDAS QUE HACE AL AÑO...30?,40? Y VERAS QUE ES MAS RENTABLE ALQUILARLE EL YATE A CAMPOS CADA VEZ QUE QUIERAS DAR UNA VUELTA POR LA RÍA,COMO DATO ANECDOTICO TE DIRE QUE AL AYUNTAMIENTO DE VIVEIRO LE OFRECIERON EL YATE DE RECREO "GAROA" GRATIS Y EL ALCALDE DIJO TEXTUALMEMTE "UN CONCELLO COMA VIVEIRO NON SE PODE PERMITIR O LUXO DE TER UN BARCO DE PASEO" Y CREO YO QUE VIVEIRO ES YA UNA PEQUEÑA CIUDAD CON ALGO DE TURISMO...INFORMARSE MEJOR Y SER MAS RIGUROSOS CON LOS COMENTARIOS,POR FAVOR....

Anónimo dijo...

A mellor definicion es ti mesmo.

A pasear en yate dijo...

Puri, me has encantado como hablaste por lo Cope. Un gallego sencillo, voz pausada, tenue, y con un realismo en el lenguaje que era puro sentido común. Una sentencia a favor de la empresa Corsán-Corviam que obliga al concello a pagar lo que en ocho años negaron tus antecesores.Del 2003 al 2007, lo tuvieron todo,en el ayuntamiento entró dinero a raudales, el Sr. Alcalde tenía dedicación exclusiva( más de 50.000 euros de gasto); cobraba de la Diputación Provincial un pastón como diputado provincial y miembro de la Comisión de Gobierno del ente provincial, no renunció a nada , cobró a dos carrillos. Del AGADER heredó casi 800.000 euros que empleó en la primera fase del centro-socioeducativo para las personas mayores, expoliándole el terreno a la Cofradía de Pescadores. Se empeño en utilizar el edificio de usos múltiples marítimos y terrestres para casa del concello y despilfarrar el Agader en un edificio que heredas en el lavadero Dios sabe en que condiciones y sin acabar de pagar. Un barco llamado Aula del Mar en el que despilfarró millones de las antiguas pesetas, engañando a todos los medios de comunicación que le creían sus fantasías. El último engaño aún está en la página web del concello con fecha 10/06/2011; esto demuestra la teoría de que este hombre necesita un tratamiento que lo haga bajar de las nubes, menos mal que el tratamiento de las urnas lo relegó al timón de su yate.¡¡¡Si solo fuera esto querida Puri!!!.Facturas a Fenosa de escándalo sin pagar. Facturas a proveedores reconocidas pero sin pagar. Facturas a proveedores sin reconocer.Una deuda a los bancos, lo que se llama deuda viva de 672.000 euros( casi 112.000.000 de pesetas).Tienes el suficiente carácter y apoyo del pueblo suficiente para con sentido común hacer lo que de verdad se necesita. La piscina cubierta climatizada, en la que gastaron millones de euros, y que nos vendió que lo gastado del PLAN-E daba para cubrir los gastos de la piscina e ingresar dinero en las arcas municipales, permíteme que lo dude, no te tiemble el pulso- si la piscina es una ruina- de esperar a tiempos mejores y darle un descanso.
El paseo marítimo es imprescindible su cuidado exhaustivo y riguroso; Riola merece más apoyo y ayuda para que el paseo sea el orgullo de Cariño.

Anónimo dijo...

Todo esto me parece muy bien y nuestros mayores dependientes desasistidos fines de semana y festivos...

a interminable sesta bipartita dijo...

Bueno, creo que pouco a pouco, paso a paso recoñecendo a herdanza que deixaron as dúas lexislaturas do bipartito non só o estado dascontas se non a xestión adicada a un electoralismo sen escrúpulo algun que nos deixa nun calexón sen saída... queda facer unha reflexión... que os partidos en cuestión, culpables de todo isto PSOE e BNG segen sumando un apoio importante e sólido... polo tanto non hai máis que comentar non só temos o que nos merecemos...ainda mereciamos máis... que se acabe esta mentira e nulo proxecto chamado concello de Cariño.

A señora alcaldesa aida non sabe o que é a politica. Os señores socialistas usaran todo o seu poder nas asociacións e maior capacidade de movilización que sempre tiveron e seguiran tendo e non pararan ata propiciar a súa saida. A xente quere disfrutar de servicios e escoitar o que queren oir, que lles prometan todo, que lles digan a todo que si e despois que teñan os votos, botarse á chupeta mentres todo vaise polo sumidoiro neste concello neste pobo decadente e sentenciado. Disfrute a politica, saque partido dela... porque naide cree en Cariño... nen sequra vostede nin no seu equipo que presentase nunhas eleccións dicindo que hai futuro e como solución á falta de oportunidades e a emigración dos xovenes. Non se engane a si mesma non engane aos seus veciños que vostede representa.

Anónimo dijo...

Parece que Cariño sigue acomodado na sesta bipartita como ben dis compañeiro.
"culpables de todo isto PSOE e BNG..."
¿Naide se parou a pensar a que siglas representa a actual alcaldesa?
E que da a sensación de que para moitos e unha novedad e xa leva ahí 8 anos gobernando, incluso ela directa ou indirectamente e tan culpable coma os demais da situación actual.
Paréceme estupendo que sendo parte do problema agora pretenda ser parte da solución, ainda que tarde chega o lavado de imaxe que pretende dar. Con familiares, amigos e xentiña pode que si, ó resto non nos engaña.
Respecto ás formas. A día de hoxe soldo non ten, a día de hoxe..., pero que goberne sen pactos, pode que de cara ó público así sexa, pero salta á vista que hai un pacto encuberto do PP. Non hai más que ver e ler o guiños o PP e as visitas, casi diarias, o Concello por parte de Juan Manuel Fachal. Leva entrado máis veces no concello nun mes que en 8 anos.
Visitas que non lle devolveu a alcaldesa brillando pola súa ausencia o venres 15 tarde e o sábado 16 mañán.
Con estos actos queda patente que o interés que ten en Juan e meramente oportunista. Teño a sensación de que o está a usar como ponte para estar en contacto ca Xunta contra a que bota pestes en privado nas xuntanzas ca sua pandilla e logo alaba en público.
Non quero nin pensar que poderá pensar dos seús veciños, os que lle diron o seu apoio, e dos que non xa mellor nin pensar. Si e que pensa claro, porque lendo as publicacións no Facebook de Bngcarino e analizando a entrevista publicada no Diario de Ferrol teño a sensación de que a situación actual máis que un efecto e un defecto ou carencia da mesma persoa.

Anónimo dijo...

eu non sei si juan entra moito ou pouco no concello
podera ter moitos defectos
naide e perfecto
pero do que non teño ningunha duda e de que e boa persoa
dos nacionalistos xa non podo dicir o mesmo

Anónimo dijo...

O ano pasado mataron a Armada por non acudir á procesión do 15 de xullo, pero sí á do 16.Este ano a nosa alcaldesa, nun xesto de amor ó noso sector mariñeiro, non acudíu a ningunha delas.O que chama a atención xa non é a penúltima da alcaldesa (empeza a ser habitual) senón o caladiños que están os do PP.Daba xenio ver a Fachal deambulando só.

A ver cando espertamos da siesta bipartita (BNG-PP) que tódolos días se afianza no Metro entre viños.Como se debe facer na política seria, claro.¡¡Esta ronda págoa eu !!

Anónimo dijo...

!Café para todos!

Anónimo dijo...

E iso de que a alcaldesa non cobra xa é de traca.¿En que pleno se aprobou eliminar a retribución ó cargo de alcalde?.Porque no único pleno celebrado non,dende logo.A alcaldesa cobra,o mesmo que cobraban os anteriores (bueno,Tallón un pouquiño máis).

Anónimo dijo...

Así da justo. A alcaldesa enjordando o cu no despacho oval e o tenente alcalde joleando cuba libres a conta de todos nos nas festas.