
"EL TENIENTE ALCALDE DE CARIÑO MANUEL VARELA LOUREIRO MANDA A UN GRUPO DE JOVENES A HACER DEPORTE A ORTIGUEIRA. Un grupo de unos 6 jovenes, la mayoria menor de edad, le recriminaba a Manuel Varela Loureiro el por qué de la subida de precios tanto en el polideportivo como en las demas pistas municipales. La subida de precios a la hora pasaba de 2,50 a 4 euros. La primera pregunta que le hicieron fué esta. ¿Por qué se subio el precio? No podemos permitirnos pagar los 4 euros la hora,al menos al mes nos sale entre 35 y 40 euros,aparte de los articulos palas, bolas...La respuesta del Teniente Alcalde fué esta: Tamén gastasdes 1 euro nun refresco. Fixose unha comparación de prezos entre Ortigueira, Cedeira e Cariño e non vos queixedes que ainda podia sairvos mais caro. El grupo de jovenes respodio diciendo que no se puede compar Cariño y Ortigueira, por qué hay unas instalaciones completamente diferentes, más y mejor equipadas El teniente Alcalde djjo : Cariño debe compararse a Ortigueira e Cedeira e España a nivel europeo. E tedes unha casa de cultura e non ides, nin ides o teatro e tedes o cobertizo de paseo destrozado. SE NON VOS PARECE BEN IDE XOGAR A ORTIGUEIRA. Lo ultimo que le dijeron a Manuel Varela fué que el deporte deberia ser gratis para los jovenes, como un gasto social más. Manuel Varela entre carcajadas respodio: Si home si haber se vai ser todo gratis agora. Todas las respuestas del Teniente Alcalde fueron con evasivas, sin tener que ver una cosa con otra y totalmente déspotas. Cada uno que diga lo que piensa."
55 comentarios:
que xentiña temos cobrando do concello elo diran que nos merecemos o que votamos, pois eu non votei o BNG mais teño que tragalo.
Eu nin de coña voto a ese ente.Pero tamén me arrepinto de votar a quen votei: como lle dín agora a Rajoy " devuélveme el voto".
Ao teatro podes ir si non chove...ao polideportivo, tamén, o mercado da lástima.Chove fora e dentro está valeiro.Paísssssssss
O Tarolo é un que defendía non ai moito a os veciños da Virxen das Angustias contra a 'bomba' que estaba a instalar a fábrica de Carrodeguas e agora papallen a confraría os terreos o ladiño mesmo da 'bomba' e queren meter alí os veciños do noso pobo que non queren velos nin os seus parentes mais próximos, pra ver se morren todos xuntos co estoupe e cheiros.
O Tarolo e o 'lider' do BNG de Cariño que mira pola 'cultura' eo 'deporte' do noso pobo.Leín iso e a mín non me colleu de sorpresa, porque iste home sempre foi un 'oportunista' un retórico e un demagogo, nunca serviu nin pá darlle polo c.Acabou ca asociación de montes de Cariño, que nin existe, ca asociación de veciños, que onde está, e está a pasar ca cultura e deporte deste pobo. Iso si, non o escoites que che convence, a culpa é do pobo que non entende a sua 'sabiduría'. O BNG mais o PP teñen na nosa bisbarra unhos 'representantes' que non hai dereito a telos.Os votantes merecen un pouco mais de respeto. Ó soé gustalle o Luis que sempre está aí, eu recordo sempre a este home como alcalde e como diputado provincial conseguir este polideportivo, que foi mellorado polo os do PP, pero aínda así non vale máis que pá tiralo e facer outro en condicións.
Agora chegar a ver que o Tarolo lles dí aos xóvenes que vaian a Vila a facer deporte manda moito carallo. Iste 'homo sapiens nehedertalensis' tiña que dimitir 'inpso facto' do seu posto de 1º tenente de alcalde e deixar que Puri Seixido veña a dar aires novos o BNG de Cariño, agora explicome o dos 300 'míseros' votos do BNG. Xa van cinco anos perdidos. Unha mágoa Puri.
Ai Sr. Varela, ainda es ben burro, non vales nin para politico de pouca monta. Poucas luces tes para decirlle esas animaladas aos chavales deste pobo, que poderian ser os teus futuros votantes. Si foses un puco intelixente pasabaslle a bola ao intelectual do noso alcalde, e que él aguantase co problema. Pero non, tuveches que soltar esas perlas pola tua boquiña, un home tan culto e con tanta verborrea que nunca perde a compostura.Largate de ahí de unha puta vez e deixalle o teu posto á xente nova e con boas ideas coma poida ser Puri, Raúl, etc.
Debe de dar moito gusto mandar, é estar na poltrona. Xa eras moi querido polos que fumos alumnos teus, e agora vesnos con istas caralladas. RETIRATE DE UNHA PUTA VEZ, QUE NOS FAS UN FAVOR A TODOS E SOBRE TODO A TI MESMO.
E pra finalizar decirche que non son do PP nin do PSOE, son simpatizante do BNG. Fainos un favor a todos e largate, que fraco favor nos estas a facer.
Renovaciónnnn no BNG xaaaa!!!!!
Hai que ser un pouco burrica para dicir iso a os seus futuros votantes, eu non tiña pensado votarte, pero con estas facendas que estás a facer menos motivos me dás, para poder face-lo, xa que como din por comentarios anteriores non eras moi querido polos teus alumnos agora vas a selo aínda menos, e moi triste ter que dicir que cando estabas no instituto a dar clase e pediche a dedicación exclusiva, en lugar de dedicarte a facer labores do concello, ías por ai a pasear ao teu can ou a tomar os viños. Más ti deberías se o primeiro en dar exemplo có teu can, e levar unha bolsa para coller os excrementos de susodito animal, que el está a realizar as súas necesidades. Sodes os primeiros en queixarvos da situación do pobo, pero aínda así tamén sodes os primeiros en impedir que a cousa mellore, e non teñamos nin instalacións deportivas de libre uso. Entendo que algo hai que pagar, pero son deportes que non levan a maior gasto, eu penso que cun prezo que rolde o euros ou os dous euros como máximo estaría sendo algo razoable.
Por último teño algo que dicirche, que é que se es o concellan de cultura e deportes, non só deberías de adicarte a mirar temas culturais, tamén queremos deporte, vemos moi ben a cultura e todo o demais pero se tes asignado eses dous postos exerce como tal.
É incrible que a xente se poña en plan guerrilleira pola fiscalización no uso das instalacións deportivas municipais. E lóxico, o enfado pola actitude, a chuleria e o talante de insistir, e nisto peca a maioría da xente en xeneralizar coa xuventude de Cariño. Moitos rapaces non valen pra sairen da casa, xente con pouca educación que maltrata o moviliario urban e as instalacións, e niso nada teñen que facer os mandatarios de turno, a administración... os vándalos saen da casa co beneprácito dos pais e demáis familia. E non é xusto, que paguen sempre xustos por pecadores. Neste sentido é reprobable a actitude de menospreciar e descalificar a xuventude por culpa de tres ou catro vándalos.
Ah! Antes de fiscalizar habia que reformar e facer unhas instalacións en condicións. A maioria carecen de un minimo de hixene, salubridade, seguridade, mínimos servizos...
Esta é a realidade, e a culpa de que en tanto tempo as instalacións estivesen e estean así non só é dos vándalos, temen da ineptitude e incompetencia dos seus xestores...E ainda por riba din que se vaian pra vila!!!
Con respecto a esa renovación, a min dame moita gracia que cando nos convén mellor poñemos unhas escusas ou outras. Se es inepto por que es inepto e se vales pero non és do partido por que eres traidor....Se hai tanta xente preparada que dean un paso adiante e que dea a cara e faga unha alternativa pra o BNG, pero tamén pra o PP,... a min paraeceme que hai moito grilo pero nin cunha palla nin mexando no burato saen a luz. Do PSOE, xa se sabe, é un clube cerrado unha secta, e o seu lider di que mañan e a fin do mundo, antes de mediodía xa se suicidaron todos.
Que un "antropófago", "Felipe do Muínho" diga no Diarío de Ferrol que "Don Luis Armada esta escribiendo la historia de Cariño con letras de oro",...Apampados quedamos e quedaremos...Mentres tanto.... será por grilos!
CRI! CRI! CRI! CRI! CRI!
E o renovado PP onde carallo anda? Fachal entérase de algo?. Cando vai demostrar a súa valía coma candidato a Alcaldía ?
Aqui a unica oposición somos os lectores do Aguillon ¿formamos un partido? jajaja
Collouda a idea.Pero primeiro queremos saber quén vai ser o alcalde.¿o Aguillón? E lojo de quén ven a ser? ¿é de esquerdas, de dereitas ou de qué? ¿vai ter o 50% de cupo de igualdade ?
Móllate, Aguillón, e da a cara.
Aguillón for president¡¡¡¡¡
Ti crees que pra xestionar, traballar pra consegiuir un bon poliderpotivo,[o que se adecentou non deixou de ser o que foi de un comenzo, unha merda, pra entendernos], fai falla ser de dereitas ou de ezquerdas?.
Non vos parece que xa está ben de predicar e que chegou o momento de dar trigo?
O TAROLO sempre foi e será un gran 'predicador' pero de conseguir trigo nu, nu ,nu y nu. É un piollo de bispo como bon ex-seminarista que foi.
Xa vai un ano perdido, o tempo corre e morre no tempo, non vexo ao TAROLO como dinamizador de ná de ná e menos de entretener e educar en libertade a xuventude de hoxe en día que é inmellorable e que necesita de homes que polo menos sepan o que é un e-mail e este o día das novas tecnoloxías e sepa conectar con este futuro que e o noso e o de nosos fillos e netos. TAROLO dimite e descansa do teu 'xúbilo' dá paso a outros aínda estamos a tempo de que a cultura e o deporte en Cariño teña un bon dinamizador de algo tan importante pra un pobo.Repito ese deportivo é unha merda. Bágoas estanme caendo de ver o que vexo, desidia , decadencia, deixadez, abandono, na cultura, no deporte, nos servicios básicos do día a día, nas pequenas cousas que nos axudan a convivir. En fin, esperemos que esto cambie algún día.
Como dí o abade de Silos, monxe benecdictino, "no hay que preocuparse hay que ocuparse".
Unha aperta a tod@s
Este Manolo fumou rotuladores carioca...
Solo son una panda de no se de que,el tarolo de concejal de deportes...psss si no le gusta ningun deporte,nenudo dictador teneis ahi puesto,no se como no os da verguenza a los del Bng,y eso con cuantos ¿300 miseros votos?no me jodan....asi va el pueblo este,solo para veraneantes.
Meju
Es triste que huérfanos que tuvieron que sufrir el asesinato de sus padres tengan que pasar cada día por una calle, una plaza, un parque donde juegan sus amigos... dedicada a sus asesinos.
Es doloroso que no haya libertad de expresión.
Es triste que tenga que ser necesario y vital llevar escolta.
Es doloroso sufrir extorsiones a tu negocio para financiar a unos criminales.
Es triste tener que enterrar a según qué muertos de madrugada y con urna sin marcar.
Es doloroso que a eses mismos muertos se les profanen sus tumbas, les destrocen y les pinten sus nichos...
Es triste que a victimas y verdugos se les compare por igual y a las familias de estos últimos se les subvencione en gastos y en desplazamientos a instituciones penitenciarias, ect,...
Es doloroso que a veces, vivir signifique una batalla de proporciones épicas, mantener la dignidad es reflejar la existencia cuando el silencio y la indiferencia duele mas que los puñales, las balas, las bombas....
LA LIBERTAD NO ENTIENDE DE ESTRATEGIAS. LA JUSTICIA NO ES LIBRO VIEJO EN UN DESVÁN Y SÓLO SE CONSULTA POR ANTOJOS. DEFENDER LA LIBERTAD NO ES PONERSE EN UN PAREDÓN... ES AMAR A LA VIDA, A UNA FORMA DE SER, DE VIVIR, DE SENTIR, DE CAMINAR.
El dolor y la tristeza es arrodillarse y arrestrarse, dar la razón al que te increpa, te humilla y te desprecia con toda su alma sin reservas.
QUE CADA UNO SE MIRE AL ESPEJO.
A MINISTRA DE FOMENTO VÓLVESE BURLAR DE GALICIA. Evita concretar unha data para o remate das obras do Ave coa Meseta.-
- AVE COA MESETA.- Magdalena Álvarez, volveu burlarse de Galicia na comparecencia que protagonizou no Congreso ao evitar concretar unha data para o remate das obras do AVE de conexión coa Meseta.
- Sorprende que a ministra negase a existencia dun compromiso concreto para rematar a conexión de Galicia coa Meseta por AVE, cando ela mesma votou, hai catro anos, a favor dunha resolución que poñía como prazo o ano 2009.
- AVE EIXO ATLÁNTICO.- a ministra situou no horizonte de 2012 o remate das obras da alta velocidade ferroviaria do Eixo Atlántico, pero só entre A Coruña e Vigo. Sitúa a conclusión das obras ao final desta lexislatura cando o cronograma inicial prevía rematalas no ano 2007, é dicir, acabarán cun retraso mínimo de 5 anos.
- Tratou de xustificar o retraso na execución do Eixo Atlántico argumentando a existencia de dificultades en dous puntos do trazado; a ponte sobre o río Ulla e a entrada á cidade de Vigo.
- SEN CONEXIÓNS CON FERROL, LUGO NIN CON PORTUGAL.- da intervención da ministra tamén se desprende que, a día de hoxe, Fomento non contempla entre as súas prioridades a conexión de Lugo coa alta velocidade ferroviaria, nin tampouco entre A Coruña e Ferrol, nin entre Vigo e a fronteira portuguesa.
- Unha ministra para esquecer.- é un feito que Magdalena Álvarez leva humillando durante o seu mandato os intereses de Galicia e incluso a propia dignidade dos galegos.
- Non hai ningún ministro na democracia con peor balance que a ministra.
- A pasada lexislatura foi a máis nefasta en materia de infraestruturas para Galicia:
Ave
- 0 Kms de AVE electrificados
- 0 Kms de AVE en funcionamento
- o 73% do AVE galego aínda se atopa en fase de estudio ou proxecto
- 3 de cada 4 kms de tren de alta velocidade seguen en estudio ou proxecto, é dicir, sobre o papel
Autovías
- A pasada lexislatura foi onde menos quilómetros de autovía se executaron no que vai de democracia
- a media de kms construídos durante os gobernos de González é de 16kms
- a media de kms anuais construídos durante os gobernos de Aznar superou os 55kms
- a media de kms construídos no goberno de Zapatero foron 12kms anuais. Se construíron menos quilómetros en toda a lexislatura socialista de Magdalena Álvarez que nun ano de goberno do PP en Madrid.
Balance Magdalena Álvarez
- 0 Kms de AVE finalizados
- 1 km de autovía ao mes
- Pacto polas infraestruturas.- diante desta situación, o PPdeG reitera a necesidade dun pacto polas infraestruturas en Galicia para que en 2009 todos os tramos de alta velocidade e de autovías comprometidos estean en obras.
GALICIA LIDERA A CAÍDA DE PRODUCCIÓN DA INDUSTRIA EN TODA ESPAÑA.-
- Somos a Comunidade xunto con Estremadura con máis baixada do índice de producción industrial de España.
- Somos a Comunidade onde máis caeu o nivel de afiliacións á Seguridade Social desde o ano 1991.
- Temos xa 6 puntos de incremento de paro nos últimos doce meses.
- A todo isto hai que engadir unha crise no sector lácteo e unha crise no sector pesqueiro.
- Estamos cun sector primario en crise e cun sector de industria coa maior caída de producción.
- CRISE SECTOR PESQUEIRO.- estamos ante unha situación de enorme complexidade onde sorprendentemente a conselleira de Pesca non existe e o señor Touriño está máis preocupado por controlar os baróns provinciais do PSOE que polas 27.000 familias do sector da pesca.
PSOE E BNG INTENTAN PECHAR EN FALSO A COMISIÓN DA AXENTE ELECTORAL.-
- O comportamento de PSOE e do BNG na Comisión de investigación sobre o caso da axente electoral socialista deixa ao descuberto que este goberno non é de fiar.
- O seu grao de incompetencia e de falla absoluta de respecto pola mínima transparencia queda constatado.
- Os erros non se tapan con mentiras, senón coa verdade. E a verdade é que hai un fraude continuado económico, político e parlamentario.
- Agora o PSOE e o BNG pretenden pechar en falso a comisión.
- O señor Touriño é o responsable desta trama e esperemos que non descargue a súa responsabilidade no secretario xeral de Emigración, que fixo o que lle dixeron.
- Non debemos esquecer que hai outros responsables desta trama electoral: dous conselleiros e unha deputada.
CRISE ECONÓMICA
- Os agricultores súmanse ás protestas de pescadores e taxistas polo gasóleo. Os transportistas logran apoios de novas federacións e dan por feito que irán a folga o luns.
- Novo encarecemento das hipotecas. O BCE prevé subir os tipos de interese o mes que ven.
La Voz de Galicia (4/6/2008):
"El paro registró en mayo su tercera caída consecutiva en Galicia
El número de afiliados a la Seguridad Social también ha seguido aumentando, pero a un ritmo menor
El desempleo evoluciona mejor en la comunidad que en España, al bajar un 1,8% frente al ascenso nacional del 0,6%
En este contexto de desempleo y dificultades crecientes, Galicia demuestra que está resistiendo mejor la crisis económica, al registrar -por tercer mes consecutivo- un descenso del número de parados, concretamente de 2.970 personas, es decir, un 1,8% menos que en abril."
Cada un lee e pon o que lle parece...
Por certo, ¿sabedes cando se investigarán os pagos electorais que o Sr. Feijoo e o Sr. Rafael Louzán fixeron en México cos cartos públicos da Deputación de
Pontevedra? Estamos agardando a sabelo.
EL PAIS (13/02/2008):
"La Diputación dejó en el PP el recibí del cheque para México.
El sobre con la copia de la resolución se dejó en la sede del PP para los que iban a trasladarse a México". Así explicó ayer José Juan Durán, secretario de organización del PP en Pontevedra y responsable de Cultura de la Diputación, el itinerario de una copia de la resolución por la que el presidente Rafael Louzán aprobó subvencionar con 30.000 euros el Centro Gallego del país americano. Este documento fue, según el PP, lo que la delegación encabezada por Núñez Feijóo entregó en mano al presidente de ese centro, Luis Piñeiro, durante su visita a ese país."
Case nada, vaia. Paga a Deputación, e o recibo queda na sede do PP.
Curioso, curiosísimo.
Un mojito na Habana costa 300 euros, curioso, curiosísimo.
QUE DIPUTACION, NIN PARLAMENTO AUTONOMICO, NIN NACIONAL, NIN CARALLOS VOADORES !!!!!!!!!
NON SOMOS CAPACES DE QUE NOS AMAÑEN OS PROBLEMAS DO NOSO POBO E QUEREMOS ARRANXAR OS DE TODO DIOS.
PRIMEIRO HAI QUE TRATAR DE AMAÑAR OS PROBLRMAS DE CARIÑO, E O RESTO E POLITICA BARATA PARA OS POLITICOS MERDELLENTOS E PUTREFACTOS.VIVA A ANARQUIA!!!!!!
SODES UN FATO DE DEMAGOGOS TODOS, TANTO OS DO PP COMA OS DO PSOE I OS DO BLOQUE O UNICO QUE SABEDES FACER E TIRARVOS PEDRAS E CRITICAR O QUE FACEDES UNS E OUTROS. DEIXADEVOS DE ENMERDAROS MAIS E FACEDE CUSAS POR ESTE POBO, QUE PRA LARGAR ROLLO E ESCRIBIR DISCURSOS XA TIÑAMOS A FIDEL (D.E.P.).
MAIS SOLUCIONS E MENOS MERDA, POR FAVOR, SEÑOR@S CONCELLEIROS.
E FALANDO DE MERDADIRIXIRME A O SR. VARELA, HABER CANDO LEVA UNHA BOLSA CANDO PASEA O SEU CAN PRA RECOLLER A MERDA QUE DEIXA.
UN POUCO DE EXEMPLO.
ASIMISMO ESPERO QUE AGORA QUE A CALLE DO CARMEN VAI A QUEDAR PRECIOSA NON ESTEA CHEA DE MERDA DOS CANS COMO ESTABA ANTES. CANDO SE VAI A PERSEGUIR QUE OS CANS ANDEN SOLTOS???
ESTOU HASTA O CARALLO DE PISAR MERDA CANDO CAMIÑO POR ALGUNHAS CALLES.TOME NOTA SR. ALCALDE, E NON ME DIGA QUE NON TIÑA NOTICIAS DE ISTO, XA QUE A SUA LIBREIRIA ESTA NA MISMISIMA RUA DO CARME.
SAUDOS A TODOS
Vaia tempos, invocar a anarquia polas caquiñas dos cas. Xa non hai de que falar nin con quen falar.
9 de xu�o
Balance do Bipartito en materia de estradas
TRES ANOS DE BIPARTITO, TRES ANOS DE RETRASOS
- O PPdeG lamenta que o Presidente da Xunta optara en materia de infraestructuras en paralizar ou anular todo en lugar de traballar polo desenvolvemento da econom�a galega.
- Galicia poder�a ter hoxe en servizo arredor de 230 kms de novas v�as de alta capacidade, e so temos 35 kms, o que sup�n o 15% dos kms de novas v�as de alta capacidade que xa deber�an estar rematados
- Todas as VAC que actualmente se atopan en obras ou en servizo foron licitadas pola Xunta do PP.
- Se o bipartito continuase coas actuaci�ns comezadas pola Xunta do PP, Galicia ter�a 430 kil�metros de novas v�as de alta capacidade no horizonte 2008-2009. Concretamente, Galicia multiplicar�a por 3 a rede de v�as de alta capacidade da Xunta, pasando de 245 kms en servizo en 2005 a 675.
- O bipartito atopouse con 14 v�as de alta capacidade que poder�a inaugurar ao longo desta lexislatura. A Xunta do PP deixou oito v�as de alta capacidade licitadas-adxudicadas ou en obras e, seis v�as de alta capacidade coa Declaraci�n de Impacto Ambiental favorable e coa redacci�n de proxecto moi avanzada.
- O bipartito, en lugar de continuar coas obras paralizou a xesti�n. So continuando coas obras que estaban licitadas, mentres no resto das actuaci�n as paralizou o anulou.
OBRAS QUE TI�AN QUE ESTAR REMATADAS
OU A PIQUES DE REMATAR
Santiago- Bri�n
Santiago-Pontevea
Saln�s
Barbanza
Nadela-Sarria TOTAL: 230 KMS
Ferrol-Vilalba
Doz�n- Ourense
Bri�n-Noia
Sarria-Monforte
Variante de Noia
OBRAS QUE TI�AN QUE ESTAR
EN SERVIZO A FINAIS DE 2008
Carballo-Fisterra
Tui-A Guarda TOTAL: 116 KMS
A52-Celanova
V�a Artabra
- A VAC da Costa Norte (90 kms) xa ter�a rematados parte dos seus treitos en 2008 e estar�a completamente finalizada en 2009.
Bruxelas pode sancionar a Galicia polo caso da axente electoral do PSOE.-
- O PPdeG recomendar� � Xunta que informe � UE do uso que fixo de parte do di�eiro do Fondo Social que Bruxelas destina a Galicia cada ano para fomentar a inserci�n laboral.
- O PPdeG, a trav�s do seu ditame final da comisi�n da axente electoral, aconsellar�n ao Goberno galego que remita � UE un informe sobre o ocorrido no caso de Mar�a Isabel Blanco, no que existiron graves irregularidades desde o punto de vista laboral, e que afectan a eses fondos.
- O PPdeG non denunciar� o caso en Bruxelas porque non far� nada que poida derivar en multas millonarias para Galicia, pero a Xunta debe actuar con responsabilidade e informar do sucedido, para evitar que Bruxelas act�e de oficio e sancione a Galicia de modo exemplar.
- Cabe recordar que Espa�a recibiu este ano m�is de 20 mill�ns de euros deste Fondo Social Europeo para a integraci�n laboral na Comunidade.
PARO NA PESCA E NO TRANSPORTE
- O peixe poder�a empezar a escasear en Galicia desde ma� nos puntos de venta.
- Mentres, o Goberno central segue sen concretar ningunha medida para resolver a crise que viven �mbolos dous sectores.
En Galicia.-
- Somos a Comunidade xunto con Estremadura con m�is baixada do �ndice de producci�n industrial de Espa�a.
- Somos a Comunidade onde m�is caeu o nivel de afiliaci�ns � Seguridade Social desde o ano 1991.
- Temos xa 6 puntos de incremento de paro nos �ltimos doce meses.
- A todo isto hai que engadir unha crise no sector l�cteo e unha crise no sector pesqueiro.
- Estamos cun sector primario en crise e cun sector de industria coa maior ca�da de producci�n.
- CRISE SECTOR PESQUEIRO.- estamos ante unha situaci�n de enorme complexidade onde sorprendentemente a conselleira de Pesca non existe e o se�or Touri�o est� m�is preocupado por controlar os bar�ns provinciais do PSOE que polas 27.000 familias do sector da pesca.
O BIPARTITO TEN UN MOI DEFICIENTE EN INFRAESTRUTURAS
A AUTOVÍA DO BARBANZA tiña que estar rematada desde antes do nadal e non debería pechar os seus dous carrís durante a obra
A VARIANTE DE NOIA suma cinco anos de retraso
A VÍA DE ALTA CAPACIDADE CARBALLO-FISTERRA suma un retraso de entre dous e tres anos
A VÍA DA COSTA NORTE FERROL- SAN CIBRAO leva dous anos de retraso
A AUTOVÍA FERROL-VILALBA leva entre dous e tres anos de retraso e Galicia pagou 40 millóns de euros que tiña que costear o Estado
A AUTOVÍA NADELA-SARRIA leva un ano e medio de retraso e a de SARRIA-MONFORTE suma tres anos
Retraso dun ano na AUTOESTRADA DOZÓN-OURENSE e de máis de dous anos entre CELANOVA-FRONTEIRA PORTUGUESA
A AUTOVÍA DE PONTEVEA-SANTIAGO tiña que estar rematada desde hai un ano
A AUTOVÍA DO SALNÉS tiña que estar rematada desde antes do Nadal
A AUTOVÍA TUI-A GUARDA tiña que estar este ano en servizo e leva máis de dous anos de retraso
A VÍA ÁRTABRA ten un retraso de alomenos tres anos
- Se o bipartito tivese actuado con responsabilidade no que vai de lexislatura, Galicia tería, agora mesmo, 10 vías de alta capacidade rematadas e non unha e media.
- Logo de tres anos de bipartito, Galicia conta tan só con 35 quilómetros de VACs rematados, cando debería ter en servizo arredor de 230 quilómetros.
- Tres anos despois tan só o 15% dos quilómetros de novas vías de alta capacidade están rematados. É dicir, unha e media: a autovía entre Santiago-Brión e un tramo da Autovía entre Lalín e Ourense, concretamente o tramo Dozón-Cea.
- Diante destas cifras o resultado é obvio; xa que se se podía sacar un dez e se sacou un 1,5 a nota en materia de infraestrutura é para o bipartito de moi deficiente.
- Asimesmo, subliñar que as vías pendentes acumulan un retraso medio de máis de dous anos, chegando nalgúns casos ata cinco anos de retraso.
- AUTOVÍA DO SALNÉS.- tiña que estar finalizada xa desde fai 6 meses. Retraso entre seis e dez meses.
- AUTOVÍA DO BARBANZA.- o PP deixou elaborado o informe técnico de adxudicación. Leva un retraso acumulado de 1 ano.
- AUTOVÍA SANTIAGO-PONTEVEA.- tiña que estar en servizo desde fai máis dun ano.
- AUTOVÍA FERROL-VILALBA.- leva un retraso acumulado de ano e medio. A Xunta paga o tramo da autovía Cabreiros-Vilalba, cando tiña que estar financiado polo ministerio de Fomento conforme ao convenio. Estamos a falar dun ano e medio de retraso e de 40 millóns de euros perdidos pola Xunta.
- AUTOESTRADA DOZÓN-OURENSE.- retraso aproximado dun ano.
- VÍA ALTA CAPACIDADE NADELA-SARRIA.- todos os treitos tiñan que estar iniciadas as obras. Aínda hoxe, hai algún treito sen iniciar. Leva un retraso dun ano e medio.
- VÍA ALTA CAPACIDADE CARBALLO- FISTERRA.- o PP deixou esta obra lista para licitar. Tiña que estar licitada en setembro de 2005 e iniciadas as obras en 2006. A día de hoxe, aínda acaba de ser adxudicado un tramo nada máis. Leva un retraso de dous anos.
- VÍA ALTA CAPACIDADE BRIÓN-NOIA.- o PP deixou o proxecto constructivo en estado avanzado. Tiña que licitarse a principio de 2006. Leva un retraso de dous anos.
- VARIANTE DE NOIA.- as obras ían ser licitadas a finais de 2005 para ser iniciadas a principios de 2006. Finalmente, as obras non se iniciaron e o trazado mudou na súa totalidade. Non estará rematada ata 2012-2013. Retraso acumulado de 5 anos.
- VÍA ALTA CAPACIDADE SARRIA-MONFORTE.- descoñécese cando van ser licitadas as obras. O retraso mínimo será de 3 anos.
- VÍA ALTA CAPACIDADE TUI-A GUARDA.- tiña que estar licitada no primeiro trimestre de 2006. Finalmente cambiouse o trazado. Retraso mínimo de dous anos.
- VÍA ALTA CAPACIDADE CELANOVA-FRONTEIRA PORTUGUESA.- tiña que estar licitada a finais de 2005. Nada se sabe dela. Retraso mínimo de 30 meses.
- VÍA ÁRTABRA.- tiña que estar en obras no primeiro trimestre de 2006. Aínda non comezaron as obras. Retraso mínimo de 3 anos.
- VÍA ALTA CAPACIDADE FERROL- SAN CIBRAO.- o PP deixou a declaración de impacto ambiental favorable e a creación do proxecto constructivo. Aínda non se iniciou ningunha obra e leva un retraso mínimo de dous anos.
As mentiras non por máis repetidas se convirten en verdade.
E digo eu, nesa VAC da Costa Norte do PP (que xa prometera Cuiña hai moitos anos) ¿por onde íamos a sair os de Cariño?.
A xente non é tonta, xa se viu a que foi a Vicedo. Fracaso absoluto.
Seguimos sen noticias de Feijoó e Louzán. ¿Onde van os cartos da Deputación de Pontevedra?
-Non son mentiras, son datos a dispor dos cidadáns, son datos, feitos, e dicir, realidade.
-A xente non é parva. Xa choveu cando nun restaurante pola zona de Moeche, xuntáronse os distintos alcaldes e representantes do PP da comarca, pra acordar e xuntar esforzos pra dar apoio e dar a luz o demandado e merecido proxecto tras chasco da Transcantábrica. Naturalmente, non se fixeron fogos de artificio, nin se convocou a prensa nin medios de comunicación, feitos, non palabras ao vento, nin demagoxia barata. A VAC, non tiña enlace ata que chegaron os nosos salvadores os socialistas... que vai creer esa parvada? Xa sabemos que agora coa educación pra a cidadanía vamos a comentar nas aulas as noticias do PAIS, Grupo PRISA, RTVE, CNN,... A cativos de 11 anos é moi facil adoctrinar...De momento, algúns non temos moita complicación en redirnos na evidencia.
Os gobernos socialístas son un paréntese no progreso.
Tes razón xamais as metiras, resistiron moito no tempo... O que pasa e que moita xente non quere asimilalo...Para eles é a triste realidade. Pra outros a evidencia da incompetencia.
TARIFAS ELÉCTRICAS
EL GOBIERNO SIGUE ENGAÑANDO A LOS ESPAÑOLES Y LES OBLIGA A PAGAR LOS COSTES DE SU PENOSA GESTIÓN
• El Gobierno, en plena crisis económica, sigue haciendo marketing y engañando a los españoles al aprobar la mayor subida de las tarifas eléctricas en los últimos 25 años.
• El Gobierno se comprometió a “aumentar las tarifas eléctricas en línea con la inflación” en 2008, y tras la subida del 3,3% en enero, y del 5-6% anunciada el miércoles, en lo que va de año ya la ha aumentado casi un 10%, casi el doble de la ya de por sí alta tasa de inflación (4,7%). Y puede que ésta no sea la última subida en 2008.
• Para despistar a la opinión pública ante esta brutal subida, el Gobierno anuncia que se eximirá del pago de los costes fijos del suministro, que no del consumo eléctrico, a aquellos clientes que tengan contratada una potencia máxima de 3 Kw. Esta medida supone una rebaja máxima del 10% de la factura a un colectivo no superior a 4 millones de hogares, y sin embargo perjudica a más de 20 millones que verán fuertemente incrementada su factura de la electricidad.
• Esta mal llamada “tarifa social” se aplica teniendo en cuenta exclusivamente la potencia contratada, no el nivel de renta. En consecuencia un soltero de renta alta que viva en un apartamento pequeño, o que consuma poca energía, se beneficiará de una tarifa especial sufragada por familias mucho más humildes. Como con la deducción de los 400 euros, el PSOE perjudica claramente a las familias, y en especial a las más necesitadas.
• Esta medida la sufragarán el resto de consumidores, a los que a la subida propuesta se les unirá el coste de la mal llamada “tarifa social”, ya que el Ministerio anuncia la creación de un sistema progresivo de tarifas según el consumo, determinando que a mayor consumo, mayor tarifa por Kw. Esta medida perjudicará especialmente a las familias numerosas por su mayor consumo.
• El Gobierno oculta que aproximadamente 20 millones de hogares se verán perjudicados por esta decisión. Por ello, el anuncio se ha visto rodeado de una total falta de transparencia, ya que se desconoce aún entre otras cosas, el incremento medio de las tarifas, cómo se articulará y cuáles son los tramos de la tarifa progresiva.
• Por si fuera poco con la subida de las tarifas eléctricas, la pasividad del Gobierno ante las subidas de los precios de los hidrocarburos agrava aún más la situación de las familias, autónomos y empresas.
• La subida de las tarifas es la consecuencia de la incapacidad para anticiparse a la demanda y de la mala gestión del Gobierno la Legislatura pasada. Los consumidores empiezan a pagar los tejemanejes de Miguel Sebastián en Moncloa haciendo y deshaciendo operaciones empresariales del sector energético a su voluntad.
• El PP propone combatir el exceso de intervencionismo en este sector y fomentar la eficiencia en el mercado. Para ello es necesario contar con un marco de regulación que incentive tanto la inversión en generación como la libertad de los consumidores.
• Es absurdo modificar tarifas permanentemente para satisfacer a unos u otros. El modelo a seguir es el de otros países europeos como el británico o algunos escandinavos en los que, garantizándose una tarifa refugio para un grupo reducido de consumidores, el resto acude al mercado. En esos mercados existen organizaciones de consumidores que sindicadamente tienen un gran poder de negociación al comprar juntos.
feira do libro na habana. Penso que vivimos en paises distintos, onde eu vivo a transcantabrica non pasa perto de Cariño por levala por Vilalba. Manifestacións fixeronse, xuntanzas, e queixas por escrito, propostas parlamentarias pero non estaba ninguen do PP dacordo con nada que non fora levala polo pobo de don Manuel. Os cartos, no 80% viñan de Europa, e non se fixo pola costa e perderonse os cartos. Despos todo o demais e demagoxia. Non existia proxecto da VAC para Cariño e fixose dende este goberno o demais son conxeturas e damagoxias. ¿Quizas ti cres que poden facerlle caso a eses que antes calaban e decian si sr chove? Agora non veñan de salvadores e presionando, non sei que, porque non teñen nin a mais minima credibilidade
O mellor dar os principios democraticos e de igualdade non gusta a uns cantos. Preferirian que a relixión sexa imposta coma antano. A educación para a cidadania non esta, se non para ensinar os valores democraticos e fundamentais desa constitución que alguns queren abanderar. Pode ser que coma antano prefiran que a xente sexa analfabeta. Adoctrinar faino a igrexa catolica na escola non esto.
¿Chasco da Transcantábrica?
Hai que ser hipócrita para catalogar iso de "chasco". Chasco di o suxeito este.
Chámalle roubo sen medo home, porque o que ten de cantábrico Vilalba falta lle fai.
Pero claro, na capital chairega naceu D.Manuel (ese que si viña a pescar a Cariño, pero so a iso, a pescar e comer) e Rouco Varela de rebote.
E calquera que quixese informarse do suposto trazado da VAC -que xa ía a facer Cuiña fai varios lustros, para que se fale de retrasos nas obras- como fixeron algúns veciños, non tiña máis que pasarse pola delegación provincial de Política Territorial e ver como os de Cariño saíamos por Ortigueira.
Pero ollo, por "Ortigueira Norte", porque a vila ten dúas saidas, a norte e a sur (como se fose Manhattan ese pobo de 1.000 e poucos veciños). O seu ex-alcalde do PP acadou iso de Fraga, e o noso ex-alcalde escondido. Non sei se en Moeche ou donde, pero caladiño caladiño. Non fose que Fraga non quixese vir a pescar a Cariño...
O triste de todo isto é ter que escoitar leccións de estradas da xente -PP, e Núñez Feijoó á cabeza- que privatizou e hipotecou a principal vía de unión de cidades de Galicia, a autoestrada AP-9. Xa se preocupou este individuo de que os seus colegas de AUDASA quedasen coas cousas ben amarradas antes de perder as eleccións.
Quero crer que sen prestacións en troques. Quero crer, con boa fe.
Pero bueno, mentres os galegos seguimos pagando para ir de Narón a Coruña, de Coruña a Santiago, de Santiago a Pontevedra e de Pontevedra a Vigo (agás a ponte de Rande, que xa sabemos quen a liberou de peaxe; e non foi Fraga).
Ir de Cariño a Santiago (ou de Ferrol) custa 6.80 euros, ida e volta 13.60 "simbólicos" euros. Por obra e arte de Núñez Feijoó.
Renovaron por varias décadas a concesión da principal estrada galega, iso é interese xeral e público. Regalar a estrada a mans privadas.
Este é o máis claro exemplo do que é o PP. E agora poden ladrar o que queiran, a xente lembrarare deles cada vez que frenen o coche nas peaxes de Guísamo, Sigüeiro, etc... Cando teñan os veciños que sacar os cartiños do peto.
Iso sí é o que entende o PP como interese xeral e rapidez na xestión das infraestructuras.
-Os hipócritas minten a sabiendas, cando un repite as mentiras chega un momento que xa un as cre él mesmo, e iso, si é jodido.
-¡Hai a memoria!, é necesario lembrar que un partido que está a facer desgoberno na Xunta, fixo moito pra que esa Transcantábrica non pasase por Viveiro, alegando "o impacto medioambiental que sufririan as nosas rias", sí son os mesmos que poñian pedroulos nas autopistas recen estreadas alegando "son navalladas na Galiza", os mesmos que se opuxeron aos parques de aeroxeradores alegando que "estresaba as vacas", ect...¡Hai a memoria!
-Iso de "manjatan", persoa culta, chámase variante, e se un día pasas por Foz, por exemplo, que tamen a ten a podes ver, non é un invento nin de Campo nin de Girón, e a sorte de ter vías principais atravesando a vila. Cousa que nos non podemos presumir, pero si de gobernantes que nos din que nos van facer outra estrada distinta, que nos van facer enlaces, que nos van facer progresar, de momento... "poltroning" e nós... "papardoning".
-Non fai moito, levaballe a unha emerxencia sanitaria entre 50 min e máis dunha hora á Ferrol, levabanos chegar a Coruña case dúas horas,...¡Hai a memoria!
-Non sei quen cambiou de tema cara as "conspiracións empresariais", estábase a falar da xestión das infraestructuras, a min gustaríame non pagar nunca máis a PEAXE dos gobernos socialistas e nacionalsocialistas, pero ¡e o que hai! AHHH!!!! FALANDO DAS CHANCHULLADAS DE PRIVATIZAR...¿QUE PASOU NA AUTOVÍA DO BARBANZA? Cando nos convén, que pouca memoria temos, ¿Non si?
-As infraestructuras son se interese xeral? Por suposto. Cada día que pasa é máis vital pra as distintas comarcas.
-¿OS VALORES DEMOCRÁTICOS? Nunha democracia existe a pluralidade, nas DICTADURAS existe a imposición do IDEARIO ÚNICO. AFORMACIÓN DO ESPIRITO NACIONAL FACÍA A FUNCIÓN QUE AGORA FARÁ EDUCACIÓN PRA A CIDADANÍA. FAINO IMPOÑENDO IDEAS, VALORES, DOBRE MORAL, DOBRE ÉTICA,... A filosofía polo menos podiase afrontar dende o relativismo. Non se pode exercer opresión, imposición, no s. XXI. É un paso atrais cara o progreso. Estamos en mans da sociedade da información que manexan os sicarios dun partido e dunha ideoloxia concreta. ¿Cara onde imos?
Por partes, que o rei da demagoxia barata barata xa saíu (todos sabemos quen é, a súa dialéctica -por chamarlle algo- é ben coñecida).
Para comezar chama moito a atención a incongruencia nos seus dous primeiros párrafos (aconséllolle que antes de escribir pare un intre a reflexionar). Primeiro critica vostede a uns por querer sacar a VAC de Viveiro e logo pretende darnos unha lección do que é unha circunvalación. ¿Non se da conta da paradoxa? Exprese mellor o que pretende dicir, home.
Se hai algo que non aturo é que tersiverxen as miñas palabras, así que volto ao tema.
- ¿Canto tempo estivo o PP prometendo a VAC Costa Norte despois de que nos roubasen a Transcantábrica? A resposta é sinxela: dende Cuiña (un dos implicados no roubo desta infraestructura), así que non nos falen de atrasos nas obras. Un poco de vergoña. Primeiro o roubo e logo nos ofrecen unha pseudoestrada que, por riba, non chegan a facer nin o que desviou a autovía nin o seu sucesor (o Sr.Feijoó). Mellor así porque os de Cariño saíamos moi "beneficiados".
- Fala vostede de que algúns se opoñían a certas infraestructuras porque estragaban a paisaxe. Eu dígolle que sí, e que facían moi ben.
Hai unha cousa nas obras que se chama "declaración de impacto ambiental", e que vén imposta pola U.E. (sei que logo de máis de dúas décadas a algún isto da UE soaralle ainda a novidade, pero bueno, hai xente que tarda máis que outra en adaptarse ás novas leis e mentalidade europeista).
As obras deben ser sensibles co contorno, e non atravesar unha ría polo medio. Iso faise en Dinamarca e van todos presos, dende o enxeneiro ata o político.
Xa está vostede coa vella demagoxia de que "eses non queren a estrada porque pasa pola ría". Cambie o discurso, está trasnoitado. Iso fai anos que non cola; antes, cando se facía política tabernaria (a mesma que se fixo para adxudicar parques eólicos, que diso poderíamos falar longo e tendido) podía estar ben, pero hoxe todo o mundo quere boas vías de comunicación, pero que non se carguen os valores propios dun territorio. A calidade de vida é chegar preto aos lugares, pero tamén o é poder pasear sen que os coches afumen e as obras esnaquicen o noso patrimonio natural.
Hai que ver que fermosa está Galicia dende que a infestaron de muiños eólicos por todas partes, sen orde nin plan rexedor serio algún. Preciosa. Por non falar das enormes desfeitas a base de abrir pistas forestais para acceder aos mesmos muiños, que case é o peor de todo.
- Sobre o que é unha variante (vexo que que olla a prensa, supoño que se dará conta de que é a circunvalación de toda a vida), en fin.
Alégrome de que nas súas viaxes cando menos chegara a Foz. O caso é que a vila de Foz ten un núcleo de poboación que triplica (case multiplica por catro) a Ortigueira, e soamente conta con dúas saídas nesta radial. Burela -que tamén multiplica a Ortigueira- ten tres saídas, ainda que unha delas é case que exclusiva para o Hospital Da Costa.
Ortigueira contará coas mesmas dúas saídas que Foz, tendo escasos 1.000 habitantes. E Cariño -o maior núcleo de poboación da comarca, duplicando e case triplicando a Ortigueira- quedaba sen saída (pode ir quen queira á delegación de Política Territorial, paga a pena ver o "pastel"). Ata Espasante a tiña saída.
E vostede ainda ten a indecencia de defender isto. Deberíalle caer a cara de vergoña como cariñés. E fala de intereses xerais, que ironía.
Todo iso é un exemplo do amor ao noso pobo e defensa dos seus intereses por parte do noso ex alcalde (¿coñéceo vostede?. Segurísimo que moi, pero que moi ben).
- Non fai moito leváballe a unha urxencia sanitaria chegar a Ferrol ou á Coruña moito máis do que vostede di. ¿E sabe por que?. Porque había que esperar á ambulancia de Cedeira ou de Ortigueira. ¡¡ Aiii, a memoria !! (por certo, "hai" é do verbo "haber"). E siguen tendo a pouca vergoña de falar destes temas en troques de agocharse baixo unha pedra.
Por certo, agora mesmo estase mellorando o firme da estrada que nos une con Ferrol, que xa levaba anos que o PP a tiña esquecida. Soamente se lembraron do tramo Ortigueira-Ladrido, que segundo Campo e a prensa ía levar un arcén de non sei canto ¿onde está o arcén?. E Campo, o gran defensor das nosas infraestructuras, caladiño caladiño. Como no caso da Transcantábrica.
- A autovía do Barbanza (non eludo temas, como ve, cousa do que vostede non se pode gabar) estará en servizo axiña, non se preocupe. Vexo que lle interesa máis o Barbanza que Cariño, debe ser porque Torres Colomer veu poñer a praca da capela de S.Xiao. E a da casa onde se vestiu o bispo (que ata ese momento debía vir espido, deduzo eu). Esa praca xunto coa que hai ao carón do cemiterio son as máis graciosas que un leva visto na súa vida.
Volto á VAC do Barbanza, deseñada polo PP, xa que era unha das cinco estradas con maior índice de siniestralidade de España, ¿sabíao vostede?. Outra mostra máis de que os trazados tamén importan, algo que vexo lle costa asumir. Non se apure, pouco a pouco irá entendendo isto.
Tamén poderíamos falar longo da chapuza de Núñez Feijoó na VAC do Salnés, que tivo que ser arranxada por este novo goberno ao pouco de estrearse. Unha estrada case nova que caía a cachos. Así son as obras do PP.
E sigo esperando a que alguén me explique porque se renovou a concesión da AP-9 (PRINCIPAL VÍA DE COMUNICACIÓN ENTRE AS CIDADES GALEGAS, unindo 5 dos 7 principais núcleos poboacionais) nada máis e nada menos que por 50 anos. Cincuenta aniños de concesión privada máis. Case nada. ¿Por que? ¿En troques de que?
A ver se é quen de respostarme isto. Agradeceríallo.
Recalca vostede que as infraestructuras son de interese xeral para as comarcas, algo no que non poido estar máis en consoancia. É certo. Eu engadiría a iso que as infraestructuras BEN FEITAS son de interese xeral. As mal feitas xeran maior número de desavenencias entre veciños e colectivos.
Por iso, e como estou dacordo con vostede, non me entra na cabeza -explíquemo, que para isto son moi torpe- que se hipoteque a PRINCIPAL VÍA DO PAÍS por 50 anos máis en mans privadas, que os alcaldes do PP comarcal non se opuxesen ao desvío da Transcantábrica no seu día, que se entreguen os parques eólicos a empresas privadas e non repercutan os beneficios nos concellos que albergan os parques (soamente pasa en Galicia que por riba de ter que aturar que a un lle estraguen o territorio, esa mesma empresa por riba lle cobre a luz. Manda truco), e un longo etcétera.
Lembremos que aos dous días de chegar o actual alcalde ao concello no ano 2003 Fenosa ameazou con cortar -e mesmo penso que cortou- a electricidade municipal polas reiteradas débedas no pago. O alcalde previo estivo dacordo en instalar parques eólicos no chan municipal, e logo as eléctricas pedían o pago das facturas ao concello baixo ameaza de cortes.
Que ironía.
- E para rematar, sobre o adoctrinamento do que vostede fala (que non sei que ten que ver coas infraestructuras, pero bueno, cada tolo co seu tema): vexo que coñece moi ben o que foi a Formación do Espírito Nacional. Agora entendo porque lle custa tanto irse adaptando aos novos tempos.
Non se amole. Esa asignatura xa existe noutros países un pouquiño máis desenrolados que a España franquista que vostede nos debuxa, como por exemplo Suecia. Non fale sen coñecemento de causa, que é o peor que pode facer. Queda un moi mal perante os que manexan algo de coñecemento ao respeito.
Asesórese con expertos europeos en pedagoxía, e logo fale libremente. Non faga caso exclusivamente ás organizacións católicas de pais (eses que tamén se opuxeron no seu día á asignatura de Ética, que era o xermolo comunista decían. E era certo, eu agora vou pola rúa e tódalas nenas son igualiñas á Pasionaria), e mire cara os países desenrolados do mundo.
Saber como se debe actuar cos minusválidos, o que significan as ONG´s na nosa sociedade, coñecer os principios básicos de convivencia, etc... non son cousas malas.
Como non o é saber que un home pode casar con un home e unha muller cunha muller; iso é unha realidade. Tampouco foi tan malo no seu día saber o que é un divorcio (que llo digan a Álvarez Cascos, que se opuxo dende o principio á Lei do Divorcio e coido que xa leva 3 ou 4 enlaces).
Esta asignatura non é o mesmo que a reforma da asignatura de Historia que pretendeu trocar Aznar, cando o que interesaba era limpar certa imaxe do pasado. Non vai diso. Isto xa o hai en Europa.
Sí, Europa. Esa U.E. da que antes lle falaba.
Actualícese, e logo falamos.
Un pracer.
-Lección de demagoxia barata... e de pesadez.
Empecemos polo último, e a poder ser serei escueto.
-Nunha democracia existe a pluralidade. Non vivo en Suecia, pero unha cousa de importacia capital como é a educación estou seguro que como o resto de paises EUROPEOS, EUROPEÍSTAS os grandes partidos chegan a pactos de estado pra ter a mellor educación pra os fillos e impartir esta asignatura non debe de ser menos. O problema non é o contido ou o temario, senon o perigo que pode entrañar as directrices dos educadores, pedagogos, repito, é perigoso. Se tratan aos relixosos como inquisidores que non se faga outra inquisición.
Non me colleu, afortunadamente a formación do espirito nacional, pero é o mesma formación. Daquela quen non pensara como un franquista era tratado coma un inimigo e agora está a ocorrer o mesmo. Todos merecen un lugar na sociedade que se lles escoite con respeto. Un pacto de estado mitigaría o atentado que se está a producir contra a pluralidade neste país. A sociedade evolucionou e hai que esquecer os revanchismos e a opresión dos ideais.
-Na autovía do Barbanza, a empresa adxudicataria da obra estaba directamente relacionada coa famila dun titular das consellerías. Non fales de privatizar, de estragar, de despilfarrar, sobre todo VOS que sodes os reis da corruptela. Naide esta en contra desta contrucción e de erradicar a siniestralidade. DE-MA-GO-XIA.
-Un concello pode ter débedas, se ao final consigue que ese mesmo concello nun periodo a medio prazo sea productivo. O concello é unha empresa pública e penso que a débeda tense que xestionarse coma outros activos, pero non se pode permitir que aumente a deuda sen dipoñer de ningún recurso pra amortizala(como nos está a pasar en Cariño). Erradicar un deuda é contraproducente nos concellos que necesitan ferventemente progresar xa que temos que ter unha continua inversión e prestar servicios de calidade aos cidadáns. Pouca vergoña hai que ter, pra poñer unha placa ao Ed. de Usos Múltiples, o Novo Mercado, no Campo de Fútbol alegando non sei que dunha remodelación, ja, ja, ja, ja, a dignidade non entende de pracas... É un pracer e gran paso pra adiante na calidade de vida dos nosos veciños dispoñer dun servicio de ambulancia, pero dun tempo díxose que esta estaba dispoñible as 24h. cando tiña un horario estipificado. En fin, tamén axudou o ter un CENTRO DE SAÚDE, pero claro, foi noutros tempos... ¿verdade?.
-Soltar verdades coma templos de vez en cando veñen moi ben incluso pra a xente cerrada e intransixente, aprecio o discurso con argumentos non as mentiras de manual tan vacias no contido como son repetidas ata a saciedade.
Non podemos ir tanto de cultos que logo levamonos disgustos innecesarios.
Por certo como lle vai a Armada con "plan de choque " ? Coido que as contas do concello están bastante mais jodidas non tanto coma as contas do noso mesías Armada que se comprou un " yate " para envidia do Sr. Campo.
Predica o socialismo e vive coma un burgués.
La Comisión Europea se posicionó ayer junto al grupo de países que defienden incrementar en más de un 35% el tiempo legal máximo de trabajo en la UE, y celebró la decisión del Consejo de Ministros de Empleo de modificar las normas laborales para permitir que un trabajador pueda realizar semanas de hasta 60 y 65 horas. A efectos prácticos, un horario de esas características supondría jornadas de más de diez horas, para quienes trabajen seis días a la semana, y de más de doce e incluso trece horas, para quienes lo hagan cinco días de cada siete.
OOOOOOOOHHHHHHHHHHH.
noticia sacada da voz
Serei escueto, vexo que ler resulta un grande esforzo para quen non está acostumbrado a facelo acotío.
Volto ao mesmo, non me penso cansar de repetilo ata que me resposten:
1.-Sen novas do tema capital da extensión da concesión en 50 anos da AP-9 (PRINCIPAL ESTRADA GALEGA) á empresa AUDASA.
A resposta foi "no sabe, no contesta" ou "pasapalabra". Mentres os cidadáns seguimos pasando por caixa cada vez que a empregamos, agás na Barcala e na ponte de Rande, que xa houbo quen liberalizou a peaxe.
2.- Educación para la ciudadanía (que non sei moi ben que ten que ver coas infraestructuras, pero aquí parece que cada quen vai por libre tratando de desviar a atención): Ao contrario do Pensamento Nacional do franquismo, esta é unha asignatura optativa. A xente pode escoller relixión se quere. O pensamento inquisidor foi noutras épocas (nesas nas que a igrexa mataba xente en nome de Deus, algo que non porque o menciona xa que non vén moito a conto neste asunto), agora hai a opción de escoller relixión ou outra cousa.
Esa é a pluralidade. E ese é o "problema" que algúns non aturan. Ninguén che prohibe a ti o educar aos teus fillos en valores católicos se queres facelo. Faltaría máis. Pero tampoco a igrexa é ninguén para impoñer a súa doctrina á sociedade se parte desta non a quere.
Pluralidade é poder escoller.
3.- Falando de estradas e de corruptela, ¿por que expulsaron a Xosé Cuiña do seu cargo de conselleiro?. Lémbrenolo. ¿Ou desta volta será de novo un "pasapalabra"?.
4.- Comentas o seguinte: "a débeda tense que xestionarse coma outros activos, pero non se pode permitir que aumente a deuda sen dipoñer de ningún recurso pra amortizala(como nos está a pasar en Cariño)."
Eu non poño en dúbida este argumento (habería moito que falar) pero pregúntome ¿con que recursos se amortizaba tan loablemente a débeda no pasado cando unha empresa coma Fenosa estivo a piques de cortarlle a electricidade ao noso concello no ano 2003?.
¿Que milagre de enxeñeiría económica foi esa?. "No sabe, no contesta". Outro tema sen respostar.
5.- Vexo como o tema do desvío da Transcantábrica tamén o esquiva. Nin o toca na súa derradeira "argumentación". E xa non digamos a fabulosa saída da VAC que nos ía a presentar o PP aos cariñeses. Non leo no seu discurso nin un so argumento en prol das dúas saídas de Ortigueira (como se fose Manhattan, ou tan so Foz), a saída de Espasante e a ausencia de saída para Cariño. "No sabe, no contesta", unha vez máis.
6.- E nin pío da magnífica xestión dos parques eólicos e de como o destrozo que xeran repercute para ben nas contas municipais. E por riba cóbranlle a electricidade ás entidades locais. Unha vez máis "pasapalabra".
7.- Sobre as adquisicións persoais do Sr.Armada non teño nada que opinar. O igual que critiquei profundamente á xente que empregaba este tipo de comentarios contra o anterior rexidor local.
Hai que ter un pouco de clase e de educación. O Sr. Tallón foi escollido no seu día polo pobo, o mesmo que o Sr. Armada. Cada un deles puido e debe poder facer co seu salario o que lle veña en gaña.
Tocar ese asuntos é -ademais de ter moi pouquiña educación- meterse en disquisicións da vida PERSOAL dalguén. E iso xa é o colmo, máxime se o fai (non sei se é o caso, ainda que poda intuir cousas) alguén que estivo en tesituras semellantes.
Para min era tan deleznable criticar as compras persoais de Tallón como as de Armada ou coma a dos rexidores sucesivos.
E para rematar, direille que para que vostede me poña a min nun brete e me meta un disgusto nunha discusión CON ARGUMENTOS E RESPOSTANDO A CUESTIÓNS MOI CONCRETAS ten moito que mellorar. Moito. Non se atribua méritos que nunca acadou, fáltalle altura na disertación para iso.
O seu discurso -como acabo de desmostrar claramente- caracterízase POLA CALADA POR RESPOSTA.
Por certo, e para acabar cun toque de humor: non me negará que a praca da casa de S.Xiao onde pon "nesta casa se vestiu o bispo" non é, cando menos, de chiste.
Deica logo.
1. Iso é todo! liberar aos Vigueses da peaxe, con iso xa está. Isto de privatizar, sr. pasapalabra...¿É un invento da dereita?
2. Esa asignatura é evaluable e obrigatoria. A pluralidade non é impoñer. Non é optativa.
3. Non foran motivos persoais?. Por que se fixeran Cuiña e CIA, e Tracsa... desas trasnadas coma do "Barbansa", o que tiñamos que aturar dia si e outro tamén!
4. Esa milagre chamase POLIGONO INDUSTRIAL. E a nosa desgraza GOBERNO BIPARTITO.
5. Dixome, dixome, hipoteses,... Nestas cousas non presto moita atención. Soame a demagoxia de todo a cen.
6. Dos parques non abras esa tema por que fomos moi parvos, era un gran negocio pra nós,(en canto se puido).
7. Ese yate, non será unha tal AULA DO MAR. Paxariños piadores, hipoteca do ¿meu contento?. Eu collino a primeira, jo! que pouquiño sentido do humor temos!
ULTIMO. Os datos, os feitos, as xestións falan, as evidencias non se poden ocultar.
¿No derradeiro reparto de pracas non tivo Moreda unha pra o nosa obra mestra, a casiña bombeadora de merda urban, mais coñecida coma MAMOTRETO? Non, claro o mellor é poñer ao seu carón un busto dedicado a Armada e todos os que o votaron. ¿Tampouco non houbo pra o ALBERGE DA PEDRA? Hai claro, e que invertiron os cartos pra amañarlle a igrexa a D. Hixinio, fiel compañeiro de mitines litúrxicon en pre-campaña-dia de votación. A este non o vestirón pero a nos sí que nos desvestiron e puxeronos de cara a MECA, e o jodido é que non é un chiste. En fin, CONCRECCIÓNS.
Estas que acabamos de ler son as argumentacións que nos ofrece a dereita cariñesa, cheas de carraxe e sen pes nen cabeza.
Unha vez máis (xa van varias consecutivas), nin unha soa resposta ás preguntas formuladas. Soamente desquiciamento e saídas de pata de banco.
1.- O tema da AP-9 segue sen respostarse. ¿Por que debemos pagar os cidadáns 50 aniños máis?. Uns quitan peaxes costosos (non so a case medio millón de habitantes da área de influencia de Vigo, senón para todos, como otros case 400.000 dos arredores da Coruña), mentres outros prolongan concesións.
2.- Ante a pregunta das débedas a Fenosa saenos coa arrancada do polígono. Este é o amante dos argumentos. Sen comentarios.
3.- Dos enlaces de Cariño coa VAC nin palabra. Segue mudo.
4.-O asunto dos parques eólicos mellor non mo toques... (sic.)
E así poderíamos seguir longo e tendido.
E aspiraba a darnos un desgusto a algúns.
Fago miña a súa frase: "Os datos, os feitos, as xestións falan, as evidencias non se poden ocultar"
E os cariñeses escolleron...
D.E.P.
Pois mira ti, temos unha crisis enriba de cojones e mira o noso iluminado debatindo sobre autopistas e enerxías. Igualiño que Zapatero mirando pa a Meca.
1.- A AP-9 non é a única autopista de peaje, preocúpame máis que os xóvenes teñan que pagar por un "polideportivo" en ruinas e unha pista de padel patética ou un pantalán sen vixiancia e mal feito que se vai ir ó carallo este inverno.
2.- As débedas a Fenosa. Pois será que cando entrou este elemento outra vez pensaron que había que apretarlle as tuercas para que non fixese coma na primeira lexislatura que naide lle fiaba un peso. NON LLE FIABAN NIN A GASOLINA. Iso sí tan pronto entrou déronlle un préstamo de 300000 euros ( 50 millons das antigas pts ) será que as contas estaban clariñas non coma as deixou Armada que non sabía nin o que debía. Preguntoche como están agora? Ese plan de choque ?
3.- A " autopista " a Mera, dame a risa, será coma a obra do AVE de Maleni, ¿ para cando ? Nin hay estudio feito, ¿non sería mais barato facer unha ponte a Ortigueira ?
4.- Os parques eólicos. Iso jode a vista pero da de comer a moitisima xente. O teu Goberno bipartito ampliou neste mes as licencias a dous mil e pico megas e están pensando en poñelos no mar no Cabo Ortegal, si no noso pobo. A vista a jode mais ver o meu Pobo cheo de merda, miradores e merendeiros abandoados cheos de silvas. Basura tirada no monte polo propio axuntamento. O "mamotetro" chantado ahí no medio. A "residencia socio-educativa" (hay que ter cara para chamarlle así) empichocada ó lado desa " bomba de reloxería".
Hay Luisiño que rollo tes, e mentras seguimos sen "viveiro de empresas" e a velas vir. Isto é o progreso dos "sociolistos " a poñerse sueldazos eles e o pobo sin chegar a fin de mes dando datos falsos sobre o IPC e vendéndonos as subas das pensións e dos salarios mínimos coma un gran esforzo social. Os 400 euros para os que teñen sueldazos, non te jode, para os ricos. Merda de socialismo.
Xa nos quedou ben clara a súa postura, Fernandiño (este é un nome figurado, por suposto).
O tema das infraestructuras non fun eu quen o sacou, non escape agora del como fixo varias veces.
1.- Volta a escapar da AP-9, que pagamos case 3 MILLÓNS de galegos nos peaxes. Pregúntanlle por unha autoestrada e responde cun pantalán. O escaqueo constante, coma sempre.
E así nos demais temas (Fenosa, VAC do norte, parques eólicos, etc...).
Xa vemos de novo o seu "amor" ao noso pobo, e a súa teima cara Ortigueira. Deixa ben clara na súa derradeira intervención que prefire unha ponte de Cariño a Ortigueira que unha boa estrada de entrada e saída ao noso pobo cara a Vía de Alta Capacidade da costa.
Debe ser que é máis importante para os cariñeses pasar por Ortigueira antes de ir cara Ferrol, Coruña ou Santiago que non facelo. E o mesmo para quenes nos visiten: mellor que pasen antes por Ortigueira, que alí lles informarán como é Cariño e por ode vir.
Pero que manía teñen vostedes con voltar sempre a Ortigueira. NON QUEREMOS, os cariñeses somos cariñeses, e somos un concello propio. Os de Ortigueira que sigan o seu camiño, que non lles desexo mal (ogallá lles vaia moi ben, de veras, como aos de Moeche, Cedeira ou Salvaterra do Miño), e os de Cariño seguiremolo noso.
É así de sinxelo. Pensaba que isto estaba xa superado dende hai 20 anos, pero vemos que non. Alucinante.
Bueno, xa me din conta de que non se pode discutir con quen non quere. Preguntarlle a alguén por algo insistentemente e que che conteste unha e outra vez cousas que non teñen que ver co tema é como darse cabezazos contra un muro. E non me van as prácticas masoquistas, a verdade.
Deixoo, e aconséllolle que diga vostede a derradeira palabra home, que iso sempre queda ben e da a sensación de ter un a razón.
Polo demais desfrute do seu tempo libre (que dame a sensación é moito); cecais anda vostede "liberado".
A primeira cousa intelixente do carallo eu so escribin a mensaxe que empeza por " Pois mira ti " non me chamo Fernandiño. E facer un puente de Cariño ata Cuiña para min ten moitas mais ventaxas ainda que pase polo Concello de Ortigueira polo que son moitos menos km e ten saida a Viveiro, As Pontes e Ferrol pois a VAC vai pasar por detrás de Mera de riba, San Claudio, Ortigueira, etc. Pero xa vexo que Armada sigue acomplexado cos da Vila. Cando fagan ese estudio xa veremos o que "aconsellan" os técnicos da Xunta bipartita.
Eu preguntei moitas veces como están a día de hoxe as contas do concello. A calada por resposta. A min persoalmente preocúpame mais os problemas que ten hoxe Cariño que o peaxe da autopista AP-9. De momento nin VAC, nin Cariño-Mera nin nada de nada, a velas vir.Coma sempre.
¿¿¡¡Unha ponte Cariño-Cuiña!!??
Im-presionante. Como están as cabeciñas...
Pois si, realmente im-presionante. A máis de un viríalle ben coller un mapa, ver unha foto aérea ou, sen ir máis lonxe, subir ata a Miranda.
Máis que nada porque saber un pouquiño de xeografía comarcal axuda a non dicir tantas sandeces (que diría Don Manuel).
O carallo este que escribe de Fenosa na época de Tallón ou é tonto ou quere facer aos demais; xa que logo no ano que o Tallón entrou na alcaldía a deuda con FENOSA era de moito carallo, e pagouse,coa Seguridade Social era de espanto, e iso que dicen ser sociolistos, jodendo a seguridad social e aos empleados; e o que é pior se non se pagaba non hai posibilidade de ter ningunha axuda , xa que é imprecindible estar ao corrente na SEGURIDADE SOCIAL, o cloro servíano si se pagaba primeiro e asi con todo, incluído o hormigón que se botou diante do Bahía pra arranxar a "piscina" que tiñan diante. A puta memoria...
Levan os bipartitos catro anos na Xunta e dín que se está a arranxar e pintar agora a estrada de Ferrol a Campo do Hospital como se fose unha gran obra, manda carallo con este tipo que se atreve a presumir de semellante merda.
A unión de Cariño coa VAC por onde vai ser? Por Mera de Riba? por Mera de Abaixo? por Ponte Mera?
Algunha vez será?
Estos din duas mentiras e a terceira xa creen que é verdade.
En marzo toca votar, esperemos que a estrada este pintada, algo é algo.Patético
Sí, en marzo toca votar. E xa me tarda, porque creo que imos a pasalo tan ben como nas municipais e as xerais.
Da xenio oir as navalladas entre Aguirre, Gallardón, San Gil, Mayor Oreja e Rajoy. E o -ainda- secretario xeral do partido (Acebes) leva desaparecido dende fai un par de meses.
Agardade polas autonómicas, que xa veredes que ben o imos pasar.
Mentres, a escoitar a Cope, que Federico con Mariano e cia o está a pasar de medo.
Cría corvos e sacaranche os ollos.
Este blog perdeu a frescura. Vaia tostón que nos ofrecen estes dous pavos. Só se adican a decir sandeces e non aportan nin unha idea decente. E falo para os que defenden ao PSOE e tamén para os que defenden ao PP.
Non aprendemos nada. As conversas son diálogos de besugos. Non se cruzan os razonamentos ¿Pero hainos?, cada un escrebe as consignas que lle aprenderon e canto máis extenso mellor,máis tostón.
Hala, a rañala.
Un que está hasta alí mesmo de ler as mesmas sandeces a cotío neste blog.
O Goberno volveuse a lucir, despois da medida dos 400 euros para os que teñen soldazos, anuncia unha rebaixa para o imposto de Patrimonio, hay que ter collons, cantos en Cariño facemos o Imposto de Patrimonio, jaja, xa nos gustaría para os ricos de sempre, e estes lelos chamamoslles socialistas. Que pais, dios mio, que pais.
Pois temos sorte que o Tarolo non controla o de Internet senon ianos a enterar do que é soltar o rollo.
Bueno eu voume comprar unha patera pa ir a Marrocos que en este país non hay Dios que viva.
Fai un esforzo e quédate pa sempre,pois xente coma ti en Galiza nin en España nos fai falta.Abur.
SUXERILLES OS RESPONSABLES DE DE-
PORTES E OCIO....
POR QUE NON ORGANIZAR O "DIA DE BICICLETA",, OU O DIA DO PATINAXE, OU DEIXAR UNAS REDES DE VOLEIBOL..DURANTE O VRAN PARA XOGAR ,E TRAER ALGUN DIA TITERES E MARIONETAS,,,PARA OS NOSOS NENOS
QUE ESTAN CRECENDO SIN CONOCELOS.....?
NON SON COUSAS DE CARTOS.
EN ESPERA DE QUE SE TEÑAN EN CONSIDERACION HAS SUXERENCIAS...
SALUDALLES UNHA VECIÑA
Eu apoio o antes escrito, non hai nadiña para as criaturas, só uns parques para cando non chove...
Para os rapaces máis grandiños, idem de lienzo.
Para os de mediana idade, algunha obra de teatro nun local que da pena, polo sonido
e pola situación dos asientos.Coma se che poña diante un máis alto que tí xa a jodimos.
Para a terceira idade, aínda menos mal,comicholas e bailes a esgallo.Non é que me pareza mal, pero o respeto tamén se lle debe dar a un pequerrecho.Ah, non, que non votan....
O noso alcalde sempre está "fóra de cubertura"
Asuntos Sociáis, sintóo, deixa moito que desexar.
Cando cheguen os que compraron pisos para o vrán non vai a haber un sitio nin para aparcar un billi-billi.
Así tamén gobernaba eu.....
ESTAMOS A MEDIADOS DEL MES DE JUNIO....Y ....LAS PLAYAS SIN LIMPIAR, LA MALEZA QUE SE COME LAS PISTAS , CERRANDOLAS EN ALGUN PUNTO, EL PROGRAMA DE ACTIVIDADES DE VERANO PARA NIÑOS..EN EL AIRE,
ETC,,,
LA PREGUNTA ES ¿QUE PASA , QUE SOLO MANDA UNO EN ESTE AYUNTAMIENTO,,,,,?
NO SE ENTIENDE OTRA COSA
EN QUE OCUPAR A NUESTROS JOVENES Y NIÑOS..? ES MUY DIFICIL SACAR , POR DECIR ALGO, 10 O 12 PARCHIS A LA CALLE AL PARQUE Y ENTRETNERLOS UN RATO? QUIEN DICE UN PARCHIS, OTRA COSAS , UNA DOCENA DE ACUARELAS O CERAS...., ORGANIZAR UNA SALIDA AL ANOCHECER CON LINTERNAS POR UN LUGAR ENTRE BOSQUES....Y VER DE DESCUBRIR ALGUN ANIMALITO...ETC ETC....?
EN FIN PEDIRIA QUE PREGUNTARAN QUE ES LO QUE ES UN "POCO LO QUE INTERESA",,,Y VER DE HACER.. COSAS.
FIRMA : ERIZO NEGRO
Disque que van facer cursos de xardinería e botánica. A "maria", hai que plantala ben, cursos de secado, triturado, despois de perfeccionamento de liar, unha boa colocación e xa estan listos pra o deporte de moda.
concellería de cultura e deportes, por unha vida chea de saúde e felicidade.
Domingo 15 de junio de 2008
La Voz de Galicia
LOs piquetes atacaron también la vivienda de una armadora de CARIÑO
Rosa María Docal Loureiro (Rosa do Demo)
Leo o escrito e cada vez me escojono mais; chega a acusar a la Plataforma de CELEIRO e BURELA de "ser responsables de la bajada de los precios al vender más pesca de la que tienen en cuota".
Hai que ter ovarios como os ten esta "Rosa do Demo"; santiña ela que sempre respeta e respetou sempre as normas e leis.Unha Inspección de Traballo non lle viña mal; máxime si os seus barcos son "franceses", mandaría moito carallo que cos nosos impostos estuveche chupando do bote dos gilipollas españoles.
O que eu me prejunto é por qué viñeron a molestar só a esta sufrida armadora.
O de sufrida será de broma ¿non?
Polo demais hay que reconocerche que tes toda a razón do mundo .
Notaseche que estás o día en asuntos mariñeiros,sigue así e tenos informados.
Unha apreta.
Uno hace comentarios sobre asuntos mariñeiros y otro que no tiene ni idea le dice que está al día. juas, juas.
La "plataforma", ciertamente, no hace bajar los precios del pescado, y si traen más pescado de lo que les permite la cuota o no es problema de ellos -cada uno se defiende como puede-.Pero de ahí a que cerquen la casa de unos armadores o de los presidentes de la Federación Nacional de Cofradías y de la Gallega, hay un abismo.
Además, para mayor información, los barcos de gran sol y francia españoles, buena parte de los de la "plataforma", están en paro biológico desde que llegaron del mar, esto es: No pagan sueldos ni seguridad social y tienen una reducción en el precio del seguro del barco. Es como si un trabajador dice que está en huelga mientras está de vacaciones pagadas y trata de obligar a los que están trabajando a parar.
Imos á folga, pero eu cobrando e tí a jorderse.
Vaia tropa.
¡AY ROSA,ROSIÑA,ROSA!Como se che ve o plumeiro.Primeiro xuntémonos e vade,e ahora intentando poñer exemplos demagóxicos para convencer a xente de que a tua actitude foi a correcta para defender o pan dos teus mariñeiros.
Mariñeiro son eu,e sei de todas as falcatruadas que levas feito,e supoño que os demáis mariñeiros de Cariño tamén o saven.
Non te mates intentando convencer a quen non te quere escoitar ,o que está a vista non se pode tapar e terálo que tomar con resignación.
A vida foi sempre xusta cos xustos.
animo manolo eres un incomprendido!!!!
Publicar un comentario