19 feb 2008

Un mariñeiro aparece morto no porto

O tripulante dunha embarcación foi localizado morto no porto de Cariño a noite pasada, cun golpe na cabeza que puido producirse ao intentar saltar dunha embarcación a outra, informaron fontes dos servizos de Emerxencias. O cadáver foi descuberto no mar ás 22:47 horas polo tripulante doutro barco que observou un vulto flotando no porto. Uxencias do 112 informou da situación á Garda Civil, ao Servizo de Gardacostas, Salvamento Marítimo de Fisterra e a Urxencias Médicas do 061 e pasadas as 23:00 a vítima foi recollido pola Salvamar Shaula. O falecido, do que se descoñece a súa identidade, era tripulante do pesqueiro Pesorsa 3, e veciño de Ortigueira.

25 comentarios:

Anónimo dijo...

Unha mágoa esta luctuosa nova.

Ainda que se esta persoa faleceu no lugar da imaxe, non perdeu a vida no noso pobo.

Anónimo dijo...

Explícate.

Anónimo dijo...

Moi sinxelo. A imaxe da nova deste blog non se corresponde co peirao de Cariño.

Iso sábeo calquera que teña as capacidades visuais intactas.

Moito defender á confraría e ao sector mariñeiro do pobo e non somos capaces de recoñecer unha imaxe falsa do noso peirao.

Lamentable.

Anónimo dijo...

Será o porto do Vicedo.

Anónimo dijo...

Ja, ja, ja!!

Moi boa esa ironía, moi boa.

Pode que sí sexa Vicedo, en vista do éxito da manifestación do pasado domingo mellor adicarse a quitar unhas fotos da paisaxe.

Ja,ja,ja!

Anónimo dijo...

Habia que poñer un deserto, haber se o barredes, que é o único que merecedes, hipócritas,....

Anónimo dijo...

Vou a pedir pa ti o mesmo que ti pa nós...

A xulgar polo pouco sentido do humor que tes da a sensación de que voltaches frustrado da xuntanza PePera no Vicedo.

3 notas a destacar da xuntanza dominical:

- o pobo pasou da movida PePera
- o pobo non esquece quenes idearon o trazado da VAC
- o alcalde de Narón con un par de, si Sr.

Anónimo dijo...

Vai haber moitas mais xuntanzas. Ca dignidade da comarca non se pode facer bromas. Lonxe do escenario preelectoral, é un deber que todos intenten buscar un consenso pra defender un proxecto vital para satisfacer unha demanda histórica. De nada valen os choros e as reprimendas e o puro partidismo sectario. Penso que é o máis xusto.

Anónimo dijo...

O meu pesame para a familia do mariñeiro morto, un compañeiro mariñeiro.
Por qué sucedeu o acidente?
Que protección social lle queda a viuda eos fillos si os ten?

Anónimo dijo...

Os accidentes ocorren por iso mesmo, accidentalmente....
Non controlamos as distancias, non controlamos as nosas capacidades físicas, non controlamos a forza da natureza (tsunami), e non controlamos miles de factores que fan que unha caída sexa mortal.Pero sei do que fálo se digo que si un traballador ou o seu empresario cotiza o que é legal, a viuva, ou viuvo, e os orfos cobran dende o 1º día desa cotización ata o que a lei marque no seu momento.
O noso sistema de Seguridade Social é bon.Quen llo dera a moitos.
E tamén o meu pésame á familia.

Anónimo dijo...

Competamente dacordo co da seguridade social.
Accidente laboral no e igual que os que ti relatas.
As bandeiras de conveniencia xa o di a sua palabra.
Esperemos que non fose o caso e que cotizaran pola sua tonelaxe e zona de traballo.

Anónimo dijo...

Últimamente ocorre cada cousa no noso porto... Unha tráxica nova. As veces esquecemos que a morte pode agardarnos en calquer recuncho. Non se pode ter mais mala sorte.

Anónimo dijo...

Tamén morre a xente nas camas, e coido que nuns intres imos todos pra éla.

Anónimo dijo...

E hoxe dous afogados máis na costa da morte.¿Arriscan moito os mariñeiros ou é tanta a necesidade que hai que sair con condiciones desaconsexables?

Anónimo dijo...

Penso que é máis a avaricia que a necesidade.

Anónimo dijo...

A inmensa maioría dos motoreiros, patróns, armadores e demáis son uns lanjráns.
Esquilmaron as Paredes e non acaban con Francia e Jran Sol porque lles paran os pés.

Anónimo dijo...

La conselleira de Pesca, Carmen Gallego, aseguró hoy que los planes de seguridad y prevención de riesgos en el sector marítimo «son los adecuados e irán dando resultados a medida que se avance en su implantación».
Gallego visitó a primera hora de la mañana la lonja de A Coruña, acompañada del secretario general de Pesca Marítima del Ministerio de Agricultura y Pesca, Juan Carlos Martín Fragueiro; del candidato al Congreso por el PSOE, Ceferino Díaz; y del Consejo de Administración de la Lonja.
En declaraciones a los periodistas tras esta visita, Gallego pidió que se «desdramaticen estas cuestiones» relativas a la seguridad marítima y abogó por un «análisis sensato y sin debates falsos».
Recordó que, tras el suceso del «Sempre Casina», en Burela, se estableció un acuerdo de seguridad marítima en el que trabajan conjuntamente los departamentos de Pesca, Trabajo y Fomento, y agregó que mediante el convenio se adoptaron iniciativas encaminadas a la reducción de la siniestralidad en este colectivo.
Ejemplo de ello es la implantación de chalecos y radio-balizas, medidas financiadas a través de la administración.
La titular de Pesca aludió además a la aprobación, hace dos años, del plan de prevención de riesgos laborales en el sector pesquero y, tras su entrada en vigor, se ha procedido a la revisión e inspección de numerosos barcos, especialmente de la flota de cerco.
Según Gallego, existe una batería de normativas sobre seguridad, pero hay la certeza de que se incumplen estos elementos.
También hay «siniestros en embarcaciones que llevaban todos los medios de seguridad» y «los accidentes ocurren en tierra y en mar», precisó.
Las inspecciones han detectado anomalías que no existían en la construcción, argumentó, por ello las inspecciones y asesoramiento para mejorar las embarcaciones seguirá, pero por el momento «es un tiempo escaso para que estos planes hayan dado buenos resultado».
Que cousas ten a conselleira. Na miña vida de mariñeiro vin unha inspección seria en todalas mateirias no mar.
Teñen os medios de rescate GC, SGC e SM os chalecos con radiobaliza?
NNNNOOOONNNNN
As avreviaturas son gardacivil domar,servicio de gardacostas de galicia e salvamento maritimo

Anónimo dijo...

A micrófono pechado alguén dixo: " que ben nos viña outro "Prestige". Que razón tiña. Todos a chupar da "teta".

Anónimo dijo...

Sobre todo aos de Cariño, que non nos tocou nada, e alguns encheron ó peto que era o unico porto que vendian peixe e percebe (sen controlde kilos nin de nada).
E mais caro que o barril de brent,pero moito mais:
Yesterday all.....

Anónimo dijo...

Jasús, e caelles un guardia civil polo mal estado do cable do Helimer.Si repasaran moitas cousas e tiveran a punto os medios de rescate non pasarían moitos desastres, pero Spain is different.

Anónimo dijo...

Si queredes ter un galego na
MONCLOA que mire po los vosos
intereses votade o dia 9 de Marzo
por MARIANO RAJOY.

Anónimo dijo...

O barco galego vai a pique. ¡¡Glub, glub, glub!!

Anónimo dijo...

Debes ser o contramestre do ARTAL,
por iso fai auga por todos lados.

Anónimo dijo...

http://www.elmundo.es/elmundo/2008/03/08/
eleccionesgenerales/1205008441.html

Anónimo dijo...

http://www.elmundo.es/elmundo/2008/03/08/eleccionesgenerales/1205008441.html