29 may 2012

Petición de peche da gardería Sacro Corazón

A gardería Sacro Corazón, única escola infantil de Cariño, solicitou á Xunta a autorización de peche para o próximo curso. A razón aludida na petición do peche é que non poderán facer fronte o ano que vén aos gastos que supón a escola, subvencionada de forma mixta entre o Concello, a Xunta e os pais. O centro conta actualmente con 22 nenos inscritos, aínda que ten capacidade para 33. A baixada con respecto a outros anos no número de nenos matriculados, o atraso na convocatoria das subvencións autonómicas e o ano pasado concedéronlles unha axuda de pouco menos de 30.000 euros, e a diminución da achega municipal que descendeu de 7.000 euros a 4.000 este ano provocou que o centro se atope con graves problemas económicos. A pesar de que as familias da vintena de nenos matriculados na escola pagan unha cota de sesenta euros mensuais, esta apenas lles chega para cubrir pequenos gastos.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Noticia lamentable para un pobo. Menos servicios menos xente..

Anónimo dijo...

a verdade e que necesitamos mais xeriatricos que garderias.

Empleada del hogar dijo...

Asilos de Ancianos Desamparados, eso son lo que ahora les llaman Geriátricos. En Cariño, si vemos con detenimiento la pirámide de población; verá usted que las casas están ocupadas por personas mayores que malditas las ganas que tienen de que sus hijos o nietos los metan en un asilo de ancianos.En el tema de la guardería no puedo opinar, no tengo datos ni conocimiento sobre ese tema , lo leído en los diarios me lleva a opinar que el número de niños no es suficiente para que los
actuales trabajadores se hagan cargo de ella, sospecho que funciona gracias a las subvenciones. En Narón tienen cinco guarderías y con niños en lista de espera para otra. En Cariño creo que cada vez menos niños; según los diarios, ni siquiera se cubren las 33 plazas.