21 feb 2009

BNG. Candidato Anxo Quintana

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Retroceder a época dos romanos para que nos cricifiquen. A foto xa o dí todo. Un novo Espartaco, eso pensa él, os galegos estamos cansos de tanto cacique e libertadores mesiánicos coma este, non somos tan parvos.

Anónimo dijo...

¿Qué agarra cá mán o guarro ese?

Anónimo dijo...

Enrique Alfonso Bangueses Cobelas, cuñado de Anxo Quintana, fue expedientado por CaixaNova tras apropiarse indebidamente de 500.000 euros depositados en varias cuentas a nombre de emigrantes gallegos en la principal sucursal de Orense. El caso ha trascendido ahora, después de permanecer tapado más de un año, mientras se negociaba la jubilación de Bangueses para evitar su expulsión de la entidad y el escándalo en los medios.
La presunta estafa se detectó a principios de 2007 y ahora se ha sabido que durante 10 meses, Bangueses fue enviado a casa en un régimen especial de permiso con sueldo, o sea, cobrando sin trabajar, mientras no se aclararon los hechos. Al final devolvió el dinero de los clientes presuntamente estafados pero sin que esta grave irregularidad haya afectado a su puesto de trabajo.

De hecho, por las mismas fechas, la entidad detectó otros desvíos de dinero en tres sucursales, dos de ellas en la provincia de Pontevedra y otra en La Coruña, y en cuantías mucho menores. Sin embargo, los empleados que metieron la mano en las cuentas ajenas fueron expedientados y expulsados.

El 26 de octubre de 2007, cuando el cuñado de Quintana cumplió 60 años, CaixaNova le ofreció la jubilación parcial que Bangueses aceptó. Sin embargo, y desde entonces, se desconoce su paradero, ya que tendría que trabajar para la entidad el 15% de su jornada laboral desde 2008, es decir, un mes y medio al año.

Un trato de privilegio y prebendas que ha sido denunciado por la sección sindical de UGT en CaixaNova y que sólo se puede justificar, dicen, por el hecho de que Bangueses sea cuñado del vicepresidente de la Xunta.

Denuncian también que ha existido tráfico de influencias para dar carpetazo a un asunto a todas luces escandaloso. Se da la circunstancia de que CaixaNova ha firmado varios convenios sociales con la vicepresidencia de la Xunta, parcelas del gobierno que controla el Bloque Nacionalista Gallego.

Anónimo dijo...

Ex Cuñao que Anxo cansouse da muller fai uns meses, e a deixou con xemelos na casa, din por santiago que liouse con a Teresa Taboas, non hai coma ser atractivo e nacionalista, manda carallo.

Anónimo dijo...

Repito qué ten na man ó que está a ezquerda de Quin?

Anónimo dijo...

que carallo ten, eu non vexo nada

Anónimo dijo...

Non ves que ten o carallo agarrado?-Eu si, debo de estar pensando no que sempre penso e non teño.

Anónimo dijo...

non muller, do medo que lle mete o Romano Imperialista ten janas de mexar e apretase.

Anónimo dijo...

Fernando hai que leer todas as notas. O cuñado de Rajoy, un rapaciño novo, sen experiencia de ningún tipo fora posto a dedo como xestor económico do futuro mausóleo de D. Manuel Fraga, coñecido tamén por "Cidade da Cultura".
Do rapaz nada se sabe. Mariano Rajoy non dimiteu. Fraga sigue o seu e así un longo etc.
Como ti ben dis: "as palabras as leva o vento, os feitos quedan".

... os cartos marchan para as Caimán.

Anónimo dijo...

E para o bolsillo dos bipartitos.

Anónimo dijo...

OIA, un pobo que vai pasar a história polo "secuestro"de sete centos xubilados que tiveron que escoitar a "puro gÜevo" as verbas de Anxo Quín.

Este home que sempre criticou a política clientelar e caciquil de outros partidos, debeu cuspir o aire e caerlle en pleno rostro, xa que desto moito se lle está vendo.

"Xogar" cos xubilados,pasear en iate cos hacendados, quitar unha lei de garderias e outra lei de dependencia que siguen facendo auga polos catro costados, facer un reparto eólico adaptado os seus intereses persoais, e un longo etc.
que fai poñer roxo de indignación a calquera persoa decente.

Non me extraña que lle caiga todo o que cuspe na cara, porque ter moita ten.

E pensar que ainda queda algún pardillo que pide o voto pra él.

Anónimo dijo...

Estamos a piques de conseguir un resultado histórico para o BNG, isto é o que dipronosticou vicequintana e cravouno. Pasara a historia por perder a xunta e a vergoña. Espartaquin acabará colgado dun muiño na capelada como kirk douglas no final de espartaco.

Anónimo dijo...

Jajajajajajajajajajaja.....