30 jul 2007

Con calor pero as cousas igual

Estableceuse a calor por fin. Volve o caos na vila. O turismo parece empeza a dar signos de vida. Sin embargo hai cousas que non cambian en ningunha estación do ano... O domingo, despois dun capuzón quixen baixar a fornos a dar a volta co coche (xa que estacionei enriba de todo, estaba repleto), tiven que esperar media hora a que cesara as retencións dos coches pra ir pra casa. Foi un pouco desesperante. En fin...A propósito, cando abre a "oficina" de turismo? Digo por si en setembro alguén pregunta pola festa do san Bartolo ou a do Carme; ou polas praias sen as duchas...Isto si é unha sesta, o demais e tontería. (fdo. Sesta Bipartita)

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Estuve en la playa de Fornos el año pasado, en el mes de Julio para ser exacta y os puedo asegurar que cuando cerraba los ojos y los volvía a abrir, tenía la sensación de haber sido transportada a la costa caribeña. Sólo eché en falta un chiringuito donde me sirvieran piña colada. Por lo demás, todo semejante. Enhorabuena a la gente de Cariño por ser como son y por tener tan fantástica playa

Anónimo dijo...

Y yo en Figueiras y las duchas no existen y las papeleras tampoco.Eso si, el agúiña limpiña y calentita para la gente guapa que por allí anda.un saludo a Lucía y María de Arzúa y Natalia e Iratze.

Anónimo dijo...

A mín o que máis me recorda unha praia caribeña é os paseos que damos no ARTAL, cando vés moreniño e abraiado das eclogitas, gneis, herbas de namorar que vas vendo no percorrido que con súa sabiduría nos vai recordando o bipartito.

Anónimo dijo...

Doy fe en lo de Figueiras dicen lo de las duchas y yo por mucho que busque no las encontre, saludos a Iratze también.

Anónimo dijo...

Aparcamiento, duchas, socorristas, papeleras, señalización de peligro ?????? donde esta esto en Figueiras????? Hay premio para quien lo encuentre. De todas formas yo prefiero Fornos.

Anónimo dijo...

Yo iba siempre a Fornos, pero por haber bebés en la pandilla es más tranquila Figueiras, sólo que cuando llena apenas hay espacio.Hay campitos pero son privados.Las papeleras las llevamos de casa y menos mal que hay toallitas, que como un crío se haga caquita...