15 jun 2007

Acordo pechado: Luis Armada Alcalde.

Os concelleiros do BNG votaran a investidura de Luis Armada coma Alcalde. Polo que estuvemos vendo e escoitando estos días, o parto parece ser que foi cousa moi fácil, a axudiña de Santiago veu ben, pero xa estaba feito de antes. O Aguillón ten que recoñecer publicamente que por un momento pesei que a "guinda" da Alcaldía podería atraer maís da conta a Manolo Varela, despois dos guiños feitos dende algún sector do PP local. Pero non foi asi, o final o lider do BNG no noso pobo mantén o pacto, fai caso a Quintana, que para iso manda, e iso si, sin ter, nin siquera que falar por telefono con el. A confianza e cega. Comentabame un amigo o outro día, tomando unha caña, debaixo do despacho de Fachal, que se o BNG rexeitara entrar no goberno co PSOE, e fora da man do PP, seria un suicidio politico, pero para o PP claro. Eu prudentemente caleime e funme pra casa a buscar o meu can de palleiro, non sexa que pensara que eu era O Aguillón.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Unha vez confirmado o pacto de goberno PSOE-BNG,xa non hai disculpas pa poñerse a traballar, xa non hai disculpas que imputarlle a naide do estado do concello,xa non hai disculpas de dévedas heredadas. O pobo deulles a sua confianza e agora so caben respostas.O mellor que poden facer tanto goberno coma oposición, e empezar a traballar xuntos ( pero non revoltos )e pensando o que queren que sexa o noso pobo dentro de vinte anos, e non traballar pa tapar furados pensando nas vindeiras eleccions. Teñen a obriga do futuro, recollendo ideas noutros concellos que lle xexan de aplicación o noso. Xiao 16/06/07

Anónimo dijo...

O "Futuro" do noso povo está marcado e ideado no P.X.O.M , tedes unhas novas leies pra adaptalo, facedeo xa e deixadevos de caralladas...

Anónimo dijo...

O TAROLO nunca idea tuvo de nada, 65 anos e nada feito pra os demais...Como UNAMUNO que dicía: "fala do que queiras que eu me opoño", iso e o que fixo e fará; pero esta vez cobrando con transparencia, sen aforrarlle un euro ó Concello.

Anónimo dijo...

O pacto está ante notario ou que? Que saberedes ou non do que quere a xente? Imaxinade un referendo a favor ou en contra de Armada, que pasaría? "Imos traballar..." Non nos fagades máis parvos do que somos coa retórica electoralista de sempre, todos nos coñecemos e sempre dicimos que vamos cambiar moitas cosas, bla,blabla, e asi ata ás proximas. Basta xa!
Haber se vos cabe nesa cabeciña que tendes, que a xente, na súa maioria vota aos candidatos non a partidos. Suicidio? Que saberedes vos de estratexias políticas, suicidio colectivo e o que está pasando en Cariño e, na miña opinión, hai que bloquear esta insostible situación, para iso se conta dos votos e da confianza que diron os cidadans pra tal fin. Armada fixo xogo sucio tamén nas eleccións e hai que botalo como sexa, non pido que me goberne un partido dos menos votados so acabar con esta situación. E haber se neste blog nos enteramos TODOS das artistadas quenos levan feito e as que según vós(que vos enterades de todo), seguro nos farán. Os "esforzos" deben estar centrados en intentar que a cidadanía non siga sin involucrarse na política local, por que así seguiran a gañar os mesmos e así estaremos ata que non hai unha alma neste pobo, cheo de envexas, pero tamén de ilusións, espero que isto último ó final se acabe "impoñendo". Se o agillón, me permite facelo, continuarei queixandome tanto como me de a gana e non me importa que me fichen a "IP", o nome e o DNI. Teredes que oilas e roelas pero sempre co máximo dos respetos. Graciñas.

Anónimo dijo...

Ó TAROLO enmarrona os pantalóns, non acepta ser alcalde , nin de coña...Tén moita lingoa pero nada máis...Os do PP síntense inferiores...Non me extraña con semellantes candidatos...Catro anos que vai chegarnos a merda hasta os orellas.O "crack" falta por aparecer... Dentro de catro anos, falaremos...

Anónimo dijo...

¿ Canto vai cobrar o TAROLO ?...
Fai catro anos non votaron ó PSOE...Este ano confésase públicamente, PATÉTICO...Os 65 anos do representante dos xóvenes de Cariño empezan a paxarlle factura...Pero esta vez non vai ser gratis, acabouse o altruismo.

Anónimo dijo...

xa temos alcalde en cariño,Luis ,esperamos que traballe mais que o que estaba antes ¿non si?

Anónimo dijo...

Ay cariño mio, Cariño de mi corazón, ojos que no ven corazón que no siente, se me parte en pedacitos mi alma al verte, y sin embargo te quiero, y es algo que no me cabe en la razón.